YAZ YARIŞMASI ”Yaz Renklerinde Kapı Süsü

-
Kapı süsü hem de rengarenk:)
Kapı süsü hem de rengarenk:)

52 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    bende çok begendimhoşda geldiniz sefalrda getirdinizinanın renk seçiminiz harika çok çok beğendim desem inanın içten olurduo zaman diyporum çok çok beendim:))))

  2. nurhan8

    Çok güzel olmuş elinize saglık..Bende yaklaşık bir seneden beri bu çalışmayı yapmak istiyorum ama bitmiyor bir türlü..Ponponlardan yaptınız degil mi….Uçlarını duvara nasıl yapıştırdınızteşekkürler

  3. asyayaren

    canset yokkki burda kime soruyonuz hi hih.))))sanırım normal kapı boncukları gibi bir tahtaya falan monte edilmiştir uzun çubuk gibi

  4. sefa97

    sanırım normal kapı boncukları gibi bir tahtaya falan monte edilmiştir uzun çubuk gibi

    asyacım, uzun çubukda nereden çıktı…kapının şekline iyi bak…istersen…:)gözlüklerini takmadın sen yine…değil mi?

  5. nurhan8

    iki tarafı yapışkan bant galibaAsya cım çubuk göremiyorum ben sen görüyormusunTavana direk yapıştırmış sanırım ama düşebilir sağlılı olmaz diye düşünüyorum….Bende istiyorum bundan yaaaaa :( :(

  6. asyayaren

    asyacım, uzun çubukda nereden çıktı…kapının şekline iyi bak…istersen…:)gözlüklerini takmadın sen yine…değil mi

    evet takmadımm:(((((koskoca yuvarlak kapıya gittim çubuk dedim iyimi :))))e ney ile yapıştırdıki bunu tamam tamam bende soruyorum canseeeeeeeeet kız neyle monteledin bunları sen arkadaşlar çubuk neyim diyo ama :) hihi hihi:)))

  7. yildiz32

    canset ellerine sağlık güzel olmuş.Benimde var bir kapı süsüm ben de fırsat olursa göndereceğim resmini.Bendeki biraz sabır istiyor ama sonuçta uğraştığınıza değiyor.

  8. cansett

    merabalar öncelikle herkese çook teşekkür ederim bu güzel övgüler için utandım:) Dün nete hiç giremedim o yüzden yazılara cevap veremedim nolur kusura bakmayın çok özür dilerim…Kapının üst tarafını çekemedim daha çok boncuk ve ponponlar çıksın diye sığdıramadım yani:) toplam 6tane naylon ipe iğneyle dizdim hepsini kendimce bir kareografide:)sonra ipleri kapının genişliğinde bir tahtaya aralıklı olarak bağladım tahtayıda kamufle etmek için üzerine yün sarıp ponponlarla süsledim en sonunda da tahtayı alçıpanın üst kısmına eşim saolsun monte etti bu kadar :)çok basit bişi 1günde yaptım:)

  9. ellerine sağlık cansetçim mükemmel yapmışsın. Çok yaratıcı bir fikir. çok ta şirin durmuş. insanın içini açıyor. tebrik ederim. başarılarının ve yaratıcı fikirlerinin devamını dilerim. :))

  10. cansett

    talently diyor ki;ellerine sağlık cansetçim mükemmel yapmışsın. Çok yaratıcı bir fikir. çok ta şirin durmuş. insanın içini açıyor. tebrik ederim. başarılarının ve yaratıcı fikirlerinin devamını dilerim. :))

    çok teşekkür ederim bişiler yaptıkça gönderirim buraya inşallah:)

  11. bbuket

    cansett ellerine sağlık. bu çalışmayı ne zamandır bende yapmak istiyordum ama ponpon yapmak çok sevimsiz geliyor bana. sabrından dolayı 2 kere alkış sana.

  12. sesiber

    hazırlarda ip hiç görünmeyecek şekilde pon pon aralarına boncuk dizilmiş. o şekilde olduğunda daha az karışır bence.

  13. sesiber

    Güzel bir film al, yaklaşık 3 saat falan süren bir film olursa iyi olur ya da aralıksız saatlerce konuşabilen birini edin yanına. Ondan sonra ponponların dolama ve bağlama işlemlerini yap. Sürekli aynı rengi yapma, sıkılırsın. Sonra önüne büyük bir karton kutu ya da gazete koyup kırpmaya başla. Emin ol nasıl bittiğini anlamayacaksın.

  14. nurhan8

    Çok teşekkür ederim Allah razı olsun..bende şu anda hep 1 renk var 10 tane sanırımdiger renklere geçeyim bari1 senedir bu proje üserinde çalışıyorum ama daha 1 tek dalı bile yok :(::((:

  15. nurhan8

    Kızlar 10 marifette hepimiz bir aileyiz öyle degil mi ??Ben aranıza yeni katıldım ama hayrınıza herkes 1-2 pon pon yapsın…bana gönderin rica ediyorum…bu kapı süsünü çok istiyorum gerçekten..Şimdiden teşekkürler

  16. cansett

    nurhan yardımcı olmayı çok isterdim de aynı şehirde diiliz nasıl olcak:) inanki ponpon yapmak öle sıkıcı bi iş deil ben bir oturuşta yaptım bu süsü çok zevkli cidden bence biran önce başla yapmaya ne kadar çabuk bittiğini görceksiin:)

  17. asyayaren

    nurhanımmm hoş gedlin canımm .:)))))inan burda olsan yapıp gönderiridm ben sana :((((ama istersen yinede yapıp kargolayım sana :))

  18. nurhan8

    CANSETT bana çok sıkıcı geliyor..SESİBER in dedigi gibi yaptım oturdum bir gün 8 tane anca yapabildim şu an sadece 2 ip yani 2 adet dizili..her ipte 8 tane var sen sanırım 5 pon pon koymuşsun , arasına bende boncuk dizmeyi düşünüyorum..çok sık düşünüyordum ben genişte güzel durur dimi…azaltayım ponponların sayısını :):)inş bitirip buraya koyabilirim..Çok teşekkür ederim CANSETT

  19. nurhan8

    Asyayaren…Çok teşekkür ederim…Sen bana o tatlı minik kızını gönderİnşallah bu çalışmayı en kısa zamanda bitiricemSeyrek yapmayı düşünüyorummm canımnasıl olur sence

  20. embir

    Nurhan8 öncelikle hoş geldin, sanırım hoş geldin dememiştim. Ben ponponu yuvarlak kartona sarıp yapmıyorum. Onun yerine dört parmağıma doluyorum, sonra ortasından ip bağlayıp kesiyorum. Belki bu şekilde yaparsan daha hızlı yol alabilirsin.

  21. asyayaren

    evet nurhan bende embirin dediği gibi yapıyorum ponponu.olur canım neden olmasın seyrekde olur resimdekide seyrek zaten baksana gayet de hoş olmuş baksana sende yap hadi bir an öncede yayınla bizde görelim :))

  22. nurhan8

  23. sesiber

    eline dolarken sayarak dolarsan aynı ölçüde olur artı günde 8 tane mi? otur sıfır.olmuyor olmuyor sanki motif örüyor alt tarafı pon pon yahu, yakın olsak yardıma gelirdim.

  24. asyayaren

    oh nurhan oh gördünmü yedin paparayı ,yedin sıfırı…:DDDbağır sesi abla bağır yoksa bu tembel arkadaşım nurhan bitiremeyecek bu gidişle:DD

  25. cansett

    nurhan ben de elime aynı sayıda sarıp yapıyorum tabiki az ponponla yapabilirsin aralarda bikaç tane görünse yeter madem sevmiyosun ponpon yapmayı boncuğu daha çok kullanırsın hem daha ağır olur karışmaz birbirine yapabilirsin sana güveniyorus :) buraya koy mutlaka görelim olurmu kolay gelsin:)

  26. alonenes

  27. yildiz32

    Ben de bu çalışmayı yapmak istedim fakat hemen herkeste olduğu gibi benimde gözüm ponponlardan korktu.Ben şu piyasada kedi ipi denilen sakallı ipten yaptım.Büyük bir kavanozun yada tepsinin içine evde ne kadar atık malzeme varsa doldurdum ve 2 yumak krem 2 yumak pembe ip aldam kapımın boy ölçüsüne göre arasına rasgele aralıklarla boncuk koyarak zincir çektim.Eğer belli bir sayıya göre yaparsanız boncuklar yanyana gelir ve hoş olmaz.Eğer fotografını çekebilirsem gönderirim daha anlaşılır olur sanırım.

  28. cansett

    haydimutfaga diyor ki;elinize sağlık, çok hoş olmuş rengarenk..

    çok teşekkür ediyorum:)

    ksantip diyor ki;İp olarak ne kullandınız.Birbirine dolaşmayan ve uzun ömürlü bir malzeme galiba

    ben naylon ip kullandım aralarına boncuklarda eklediğim için ağırlık yapıyo dolaşmıyo birbirine yıldız32nin de dediği gibi olabilir tabi o da bir fikir nasıl isterseniz..

  29. alonenes

  30. nurhan8

    Kızlar en kısa zamanda bende eklicem…inşAlone aralarına boncuk vs de ekleyebilirdingerçi böylede çok sade olmuş….

  31. alonenes

    arkadımınkine ekledim aralarına boncuk falan…ben bunu yapalı çok oldu yeni model peşindeyim değişim zamanı geldi yani:)

Bir Cevap Yazın

Açelya Akkoyun’un konuğu olun

| | 5 Yorum

Polimer Kil Minyatür Obje Eğitimi

| | 0 Yorum

Ödüllü yaz yarışması kazananları

| | 0 Yorum

#hobiumlayaz yarışmasının kazananları

| | 3 Yorum

Ankara’da bez bebek workshopları

| | 0 Yorum

Kavanoz seti çekilişi

| | 0 Yorum

Amigurumi köpek workshop

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum