Yaza Çiçekli Girin

-

ÇİÇEKLİ ELBİSE
Yazı en güzel karşılama yollarından biri incelmek, ikincisi de kendinizi iyi hissettirecek yaz kıyafetleri edinmek. İlk madde zorunuza geliyorsa, o halde kendi vücut tipinize uygun ve kendinizi nefis hissettirecek kıyafetler dikmeye ne dersiniz? Bu giysi benim en favori elbiselerimden biri, gardrobumda. Hem giymesi çok keyifli hem dikmesi. Siz de bir benzerini dikmek isterseniz yolu KendinDik.Com‘dan geçiyor :)

ÇİÇEKLİ ELBİSE

ÇİÇEKLİ ELBİSE

kendindik

irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

8 yorum gelmiş

  1. shane

    bu işin öğretmenlerinden birisiniz gözümde. ellerinize sağlık, çok güzel anlatıyorsunuz ve harika şeyler dikiyorsunuz tabii ki.

  2. zulaltan

    rengine ,modeline, kumaşına , elbisenin fotoğraflarına ,mekanlara bayıldım .elbise size okadar yakışmış ki fotoğraflarda duruşunuza, yüzünüze yansımış :) tam bir katolog çalışması olmuş :)

  3. kendindik

    harika yorumlarınız için teşekkür ederim hepinize.

    Aynı elbiseden bir sonraki dikişini adım adım birlikte yaparız KendinDik.Com’da!

Bir Cevap Yazın