Yazın olmazsa olmazı, 10 harika plaj çantası

-

el-yapimi-mavi-plaj-cantasi

Deniz mevsiminin gelmesiyle beraber plaj çantaları da gündeme yerleşti diyebiliriz. 10marifetliler tabii ki plaj çantalarını da kendileri yapar. İşte onlardan 10 tanesini bir araya getirdik bu defa da. Bu değişik şeffaf kumaş normal makine ile de dikilebildiği için, elde yapmak ilk anda sanılabileceği kadar zor değil. Deneyebilirsiniz.

puskullu-mavi-beyaz-eski-tidortten-plaj-cantasi

2. Püsküllü tişörtler bir ara çok modaydı. Püsküllü ve neşeli bir plaj çantası, aslında hoş bir geri dömüşüm projesi. Yapımı da zor değil gibi değil mi?

mavi-cop-posetlerinden-plaj-cantasi

3. Çöp poşetinden plaj çantası yapmaya ne dersiniz? Sonuç bu kadar güzel olacaksa neden olmasın değil mi? İşte buradan yola çıkabilirsiniz.

rafya-ile-orulmus-plaj-cantasi

4. Rafya ile şeritler örüp birbirine dikerek çanta malzemesi yapabileceğinizi biliyor muydunuz? Garip ama gerçek :)

yazili-kumastan-kolay-yazlik-canta

5. Yazlık plaj çantası dediğin kocaman olur, tıpkı bu kolay ve güzel model gibi.

kumas-boyama-plaj-desenli-kumas-plaj-cantasi

6. Plaj çantası deyip de geçmeyeyim, üzerine konunun anlam ve önemine uygun resimler de yapayım derseniz hadi böyle buyrun.

deniz-temali-canta-modeli

7. Deniz temalı her çantanın büyük boyunu plaj çantası olarak düşünebiliriz sanki. Bu çanta da çok güzel değil mi? Hele desen harika.

el-yapimi-seffaf-canta

8. Plaj çantası dediğin şeffaf da olabilir pekala! Neyi saklayacağız ki denize giderken kuzum, değil mi? Bu çantanın daha büyüğünü düşünün, olmaz mı sanki?

baris-temali-kumas-canta

chanel-yazili-el-yapimi-bez-canta

10. Bu modelde olduğu gibi sade bir kumaştan çanta dikebilir, üzerine tekstil kalemi ile yazı yazabilirsiniz. “Chanel’im evde” yazılmış bu çantaya mesela, e hadi varsayalım bir Chanel’imiz var, plaja götürecek halimiz yok herhalde :)

Şimdi siz bu işin niyetine girdiyseniz, çanta yapımı konusunda minik bir derse girelim, şu kısa videolarımızı izleyelim, gerisi malzemeleri edinmeye kalıyor. Göreceksiniz, kolay olacak. İşte bu birinci bölüm, bu da ikinci bölüm.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

Wayuu mochila çanta

| | 0 Yorum

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum

Fermuarlı kanvas çanta

| | 1 Yorum