Cuma, Aralık 9, 2016
Yazlık çiçekli pantolon

Yazlık çiçekli pantolon

11

Yazlık çiçekli pantolon
Merhaba arkadaşlarrrr. Bu ara eteklerden çok pantolon dikesim var işte bu çalışmam da o arada çıktı ortaya :) Bakalım beğenecek misiniz? Daha fazla görsel için de bloguma beklerim hepinizi :)

Yazlık çiçekli pantolon
Bu kumaşı aslında geçen yaz almıştım ve aklımda bir elbise yapmak vardı, fakat pantolon olmasına karar verdim son anda :) Malum yaz geliyor ve ben de erkenden getirmeye çalışıyorum yazı. O nedenle hazırlıklarım son sürat devam ediyor :) Her sezon farklı tasarımlarla çıkıyorum sokağa, dikiş bilince olacağı budur :) Kimsede olmayan yeni yeni kıyafetlerim oluyor ne güzel :) Kumaşım viskon hafif ve çok güzel bir kumaş tam yazlık, bakalım üzerimde paralayabilecek miyim? :) Bu arada kilo almamalıyım çünkü tam üzerime göre yaptım, zayıflarsam da kötü durur zaten veremem kilo falan onun için bu haliyle iyidir :)

Yazlık çiçekli pantolon

11 YORUMLAR

  1. çok güzel şeyler dikiyorsunuz bende sizin sayenizde heveslendim dikiş makınası aldım ama makınanın geldiği günün ertesi günü doğum yaptığım için dikişlere başlayamadım kuzum azcık büyüsün başlıyacağım dikmeye .

  2. fotoğrafı görünce, baharı geçip yaz gibi olmuşsunuz yazayım dedim, baktım başlık da “yazlık çiçekli pantolonmuş” :) elinize sağlık, çok da yakışmış…

  3. işte buna bayıldım! Şenay’cım ellerine sağlık. Ne güzel olmuş . Sana da çokk yakışmış gerçekten. Güzel günlerde giy. Üzerinde paralansın :D

  4. :) Sevgili shane güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim böyle düşünmeniz beni onure etti inanın :)
    goznurum48 :) ne güzel ilham oluyor olmak inanın çok mutluyum :) Allah bağışlasın büyütün kuzunuzu dikersiniz bol bol meraklanmayınız :)
    :) zecege haha evet ben baharı atladım hakikaten :) O kadar özlemişimki renkleri elimde değil inanın :) Teşekkür ederim
    :)Gökçencim çok sağol canım, amiin paralarım inşallahh :)