Yazlık örgü büstiyer

-

Örgü büstiyer nasıl örülür?

Bu büstiyeri örmeye, üst kısımdaki üçgen parçalardan başlıyoruz. Üçgen parçaları örmeye de ortadan başlıyoruz ve üstteki delikten artırarak örmeye devam ediyoruz. Bedenimizin ölçüsüne göre artırma işlemini sürdürüyoruz. İki üçgen parça tamamlanınca, iki parçayı bir araya gitrerek bir sıra sık iğne örüyoruz. Yine beden ölçümüze göre koltuk altından diğer koltuk altına kadar olan kısmı zincir çekerek birleştiriyoruz. Bu zincirin üzerinden ilmek çıkarak büstiyerin gövde kısmını yukarıdan aşağı doğru örüyoruz.

Benim bu örgü büstiyer modelimdeki örnek şu: 1. sırada 3 düz ilmek alıyoruz, 1 boş örüyoruz. 3 ilmeği birlikte örüyoruz, 1 boş alıyoruz, 3 düz örüyoruz. Böyle giderek sırayı tamamlıyoruz. 2. sırayı ters örüyoruz. 3. sırada 3 düz ördüğümüz ilmeği birlikte örüp, beraber ördüğümüz ve boş aldığımız ilmekleri 3 ilmek halinde düz örüyoruz. Örgümüze bu şekilde devam ediyoruz.

Büstiyerin altını 4 sıra düz örüyoruz. 1 sırada 2 ilmeği birlikte örüp 1 boş alarak örüyoruz. Bunun sonrasında 5 sıra düz örgü yapıyoruz. Ajur yaptığımız sıra ortada kalacak şekilde alt kısmı içe doğru dikiyoruz.

2 yorum gelmiş

  1. aylar

    harika. Keşke türkiyede bu tür giysileri rahatlıkla giyebilseydim :( etraf sapık kaynıyor, bundan yaptıracaksın birkaç model ve renkte ve yurtdışında giyip hava atacaksın :) Yok yok, sizi bir yerime yazdım Emine Hanım, mutlaka birşeyler yaptıracam size kendim için :) kurtluşunuz yok bileseniz :)

Bir Cevap Yazın

Emine Ozturk

Biricik eşine 2006'da "EVET" demiş, dünyalar güzeli bebeğini Mart 2010'da kucağına almış,çok severek yaptığım öğretmenlik mesleğim dışında, evinde el işlerine, çiçeklerine gönül vermiş,hayata tutkuyla bağlı,okumayı hayatının bir parçası gören, geleceğe her zaman umutla bakmaya çalışan bir insanım.

Tığ işi büstiyer modelim

| | 3 Yorum

Örgü büstiyer

| | 3 Yorum

Baharlık jile modeli

| | 6 Yorum

KIRMIZI PANÇO

| | 3 Yorum

Tığ örgüsü siyah büstiyer

| | 5 Yorum

ŞIK BİR YELEK

| | 6 Yorum

embir’in lila pelerini

| | 10 Yorum

ÇOCUK BOLERO

| | 3 Yorum

BEBEK ETEĞİ

| | 5 Yorum

Nasıl Örülür Değil Nasıl Sökülür :)

| | 2 Yorum