Cuma, Aralık 9, 2016
Yelkenli Yatak Örtüsü

31 YORUMLAR

  1. Blogunuzu kısmen gezdim, çok güzel çalışmalar var. Elinize sağlık. Karton kullanmışsınız, sonra çıkarılıyor mu yoksa kartonlu mu kalıyor anlayamadım.Cehaletimi mazur görünüz :)

  2. teşekkür ederim Noblesse, güzel yorumun için. Aruw collection teşekkürler. Kartonları sormuşsunuz, çıkartılıyor. hangi aşamada olduğunu burada anlatmıştım. umarım faydalı olur.

  3. teşekkür ederim dolunay82, sizin çalışmanızda güzel olmuş. emeğe saygı gösterip, yazınızda benden sözetmenize de ayrıca sevindim. size de çalışmalarınızda başarılar dilerim.

  4. ds handmade süper süper süper, patchwork örtüleri oldum bittim severim zaten. Ah bide ben yapabilsem :( Diğer yaptığın patchworkler gibi bu da çok güzel olmuş, ellerine sağlık

  5. lolipu teşekkür ederim. bence sen de yapabilirsin. senin yaptıkların, patchwork de yapabileceğini gösteriyor.Gönüldenele, teşekkür ederim arkadaşım, çok naziksin.Krizantem, teşekkür ederim.Sesiber çok incesin, teşekkürler.

  6. ds handmade diyor ki;

    Aruw collection teşekkürler. Kartonları sormuşsunuz, çıkartılıyor. hangi aşamada olduğunu burada anlatmıştım. umarım faydalı olur.

    Teşekkür ederim ds handmade. Daha önce makine ile bir şeyler yapmaya başlamıştım ama henüz bitiremedim. Çok zor oluyordu ve yöntemini de bilmediğim için daha da zorlanıyordum. Elde dikme yöntemi şu anda makineden uzak kalacağım dönemde çok işime yarayacaktır. Blogta çok güzel açıklamışsınız makine için de burada anlatmışsınız :)Bir sorum daha var acaba kullanılan ip nasıl olmalı?

  7. çok güzel olmuş eee böyle bererikli kırkyama yapan birinin çocuğunun yatak örtüsü farkı olsa olmazdı ellerinize emeğinize sğlık çok uğraşmışsınız bellitebrikler

  8. küçükgüneş, gülseyhan teşekkür ederim.Aruw Collection ben elde yapılan patchwork’ü tercih ediyorum. biraz daha uzun zaman alıyor ama sonuç iyi oluyor. İpliği sormuşsunuz. Kartonlara sardığım parçaları birleştirirken bildiğimiz dikiş ipliklerini, yorganlama için Gütermann yorganlama ipliği kullanıyorum.sevimli hayat teşekkür ederim. çocuklar da annelerinin hobilerinden faydalansın değil mi?

  9. ds handmade siz benden çok yaşayacaksınız, bu modeli bende yaptırmıştım ve yayınlamayı düşünüyordum. Artık benim yayınlamama gerek kalmadı. Sizinkide çok güzel olmuş ellerinize sağlık, iyi günlerinizde kullanın.

  10. selma’cım çok teşekkür ederim, çok memnun oldum.yamalı bohça, hepimiz çok yaşayalım. siz de yayınlayın bence, eminim o da çok güzeldir. sevgiler.

  11. varya bu öyle güzel birşey olmuş ki bence çok kullanma, yıpranmasın, babadan oğula geçsin. Çok ciddiyim. Bu nasıl bir emektir allahım, inanamıyorum sana… Süpersin.

  12. teşekkür ederim embir, bunu Yankı’ya söylüyorum. Umarım O da çocuğu için kullanır. (Bu konu biraz geline bağlı galiba) Bu arada yankı henüz 10 yaşında.nrhnmrl, teşekkür ederim. yelkenlileri ben de çok severim. zaten çok kullanıyorum.