Yemek tarifleri defteri

-

yemek tarifi defteri
Bir yemek tarifi defteri hazırladım. A5 boyutlarında bir öğrenci klasörünü kurdele ve güpür ile süsledim. Kumaştan kestiğim önlüğü aplike ettim. Klasörün içine de tarif kartlarını yerleştirdim. Yalnızca size özgü tarifleri yazarak sevdiklerinize hediye edebilir ya da gelişi güzel aldığımız yemek tarifi notlarınızı bu kartlara yazarak derli toplu kullanabilirsiniz. Diğer resimler buarda.

Yemek tarifleri defteri[/caption]

12 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    vayyy güzel yemek yapıyorsunuz herhalde ki bu kadar güzel tarif defteri yapmışsınız :) münüde neler var bu akşam ?

  2. GGuven

    Zulaltan, iyi ki varsın. Yorumların öyle büyük destek ki. Menüde yok yok. Sen iste ben yapayım :) Ben öyle başarılı bir aşçı filan değilim ama eşim güzel yemek yaptığımı söylüyor. Bu da bana yetiyor. Tekrar teşekkür ederim.

  3. Nefis olmuş. Ellerinize sağlık. Acaba yazı ve çerçeveyi nasıl yaptınız? Hamur kabartma gibi duruyor. Bu tip tasarımlarınız için resim aradığınızda internetten mi buluyorsunuz yoksa satın aldığınız bir yer var mı? Kolay gelsin.

  4. GGuven

    Sevgili Ynurgul, Çerçeveli resmi internetten buldum. Yazıyı ise resim programı ile yazdım. Çerçevede kabartma kullanmadım ama aynı çerçeveyi ikinci defa kesip ilk resmin üzerine yapıştırdım. Resimleri genellikle internetten alıyorum. Telif hakkı olup olmadığına da dikkat ediyorum. Zaman zaman Paint Pro Shop adlı resim programında kendim yapıyorum. Kullandıklarım arasında kağıt peçeteler var. Bir de tahtakale.com , sanatmalzemeleri.com, gibi online satış sitelerinden veya Bauhause’ın sanat reyonundan aldığım transfer kağıtlarını kullandığım da oluyor. Yorumun için çok teşekkür ederim.

  5. GGuven

    Teşekkür ederim Seherciğim. Ben bilgisayar olmadığı dönemlerde gazete ve dergilerden kekstiğim resimli tarifleri bir defterde toplarve yeni evlenen arkadaşlarıma hediye ederdim. Şimdi hazırladığım defterin kişiye özgü özel tariflerle doldurulacağı için güzel bir hediye olacağını düşünüyorum.

  6. GGuven

    Sağol adadenizi. Neşeyle yapılan şeyler daha güzel oluyor değil mi? Bu defteri yaparken neşem yerindeydi.

Bir Cevap Yazın

Prenses balkabağı arabalı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Balerinli anı defteri

| | 0 Yorum

Saten kaplama bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Küçük Prens temalı erkek bebek anı albümü

| | 0 Yorum

Renkli bebek anı defterleri

| | 1 Yorum

Erkek bebek anı defteri – keçe prensli

| | 0 Yorum

Pırıltılı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Deniz kızı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Prensesli anı defteri

| | 0 Yorum

Prenses bebek fotoğraf albümü ve anı defteri

| | 1 Yorum

Prensesli somon renk anı defteri

| | 0 Yorum

Keçe minik pilot anı defteri

| | 0 Yorum

Çerçeveli bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçaklı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçan balon anı defteri

| | 0 Yorum