Yeni Diktiğim Kolay Elbise

-
elbise

Cuma Pazarı’ndan aldığım 2 liralık kumaştan yaptım bu elbiseyi:)Yapımı çok kolay..100cm enden yetti bana boyu tabi kendime göre en son ayarladım..50-50 olmak üzere iki parçayı ( ön-arka ) birbirine diktim…Üst kısıma kalın laslik geçirip starplez yaptım.. Kalça kısmına ise içinden şerit geçecek gibi bir kemer boşluğu yapıp şeriti geçirdikten sonra yandan ölçüme göre bağladım.. Rahat yürüyebilmek içinde biraz yırtmaç bıraktıktan sonra elbise bitti…Dünyayı Seviyorum burası da benim blogum :)

elbise

Umarım beğenirsiniz sevgilerle …

15 yorum gelmiş

  1. ciqdemm

    Çok teşekkür ederim yorumları görünce çok mutlu oldum:)ayme: Cuma pazarını sormuşsun..Kadıköy’de E-5′ e yakın minubusle gidince nerdeyse önünde iniyosun..

  2. ciqdemm

    Teşekkür ederim..:)gunesedogru: E-5 ten binince minubuslerin çoğu gidiyo sanırım üstünde yazıyor genelde salı pazarına gider diye (Cuma pazarıda aynı yerde kuruluyor)..Yani harem gebze güzergahı ya da kadıköy-kartal-pendik güzergahı..

  3. ayme

    hmmm ben de sevinmiştim bizim burdaki cuma pazarı diye(cumpa deriz biz ona) ama istanbuldakiymiş.. hani aynı yerdeyiz sanmıştım.. elbise güzel olmuş bu arada:)

  4. shane

    bahar gelmişken, karşıma çıkan bu yazlık elbiseyi görmeyenlere göstereyim dedim. rahat ve şık duruyor…

Bir Cevap Yazın