Cumartesi, Aralık 3, 2016
Yeni evlere yeni klozet takımları

43 YORUMLAR

  1. Bahar; annenizin ellerine sağlık.El emeğini seviyorum.Güzel olmuş, abla da güle güle otursun yeni evinde; hep mutluluklar yaşasın

  2. gulenbayan çok teşekkürler beğenmene sevindim :)baharcım canım adaşım bebişime bugünlerde bebek şekeri yapmak için şu minik patiklerden örmeyi düşünüyorum. evde rengarenk artık iplerim var hem onlar değerlenmiş olur. bu arada nasıl teyzesin kız yardım etsene adaşına :)))

  3. valla daha iğneliği dikememiş biri olarak utanıyorum (utangaç smiley) kendimi affettirmenin zamanı geldi galiba. şu an elimde bir tunik var bitirince iğneliğini dikeyim. bende bu hız varken minik doğana kadar birşeyler yaparım herhalde

  4. canım benim çok sağol :)) iğneliği sen rafa kaldır en iyisi daha sonra düşünürsün :) o güzel dikişlerinden istiyorum bebişim için teyzesi :)

  5. Bahar’cığım çok teşekkürler acemilik işte :)şimdi gidip beğendiğim bütün konuları bi güzel tutayım:)))

  6. bizimgibiler,gonuldenele,SEMYIL,Noblesse,esinsel hepinize teşekkürler canlarım benim :)))beğendiğinize sevindim.mudil canım alışırsın daha ne demek rica ederim :)

  7. baharrr sen ne yaptın. mahvettin bizi.piri pak mis gibi,renkler uyumlu süper. zehra sen onun annesi misin ellerime sağlık demişsin. valla eline sağlık. çok canlı renkler..

  8. polyanna 69 diyor ki;baharrr sen ne yaptın. mahvettin bizi.piri pak mis gibi,renkler uyumlu süper. zehra sen onun annesi misin ellerime sağlık demişsin. valla eline sağlık. çok canlı renkler..

    SAĞOL CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM. ZEHRAYASAR BENİM ANNEM EVET. ONUDA 10MARİFETLİ YAPTIM SONUNDA:)