Yeni evlere yeni klozet takımları

-
paspası
paspası

buda ablamın yeni evine annemin ördüğü klozet takımı. banyonun bordürleri ile takım oldu. uzun uzun tüylü yumoş ipten. nasıl beğendiniz mi?

paspası
paspası
takım2
takım2
takım1
takım1

43 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    Bahar; annenizin ellerine sağlık.El emeğini seviyorum.Güzel olmuş, abla da güle güle otursun yeni evinde; hep mutluluklar yaşasın

  2. baharrrrr

    gulenbayan çok teşekkürler beğenmene sevindim :)baharcım canım adaşım bebişime bugünlerde bebek şekeri yapmak için şu minik patiklerden örmeyi düşünüyorum. evde rengarenk artık iplerim var hem onlar değerlenmiş olur. bu arada nasıl teyzesin kız yardım etsene adaşına :)))

  3. bahar yorgun

    valla daha iğneliği dikememiş biri olarak utanıyorum (utangaç smiley) kendimi affettirmenin zamanı geldi galiba. şu an elimde bir tunik var bitirince iğneliğini dikeyim. bende bu hız varken minik doğana kadar birşeyler yaparım herhalde

  4. baharrrrr

    canım benim çok sağol :)) iğneliği sen rafa kaldır en iyisi daha sonra düşünürsün :) o güzel dikişlerinden istiyorum bebişim için teyzesi :)

  5. Bahar’cığım çok teşekkürler acemilik işte :)şimdi gidip beğendiğim bütün konuları bi güzel tutayım:)))

  6. baharrrrr

    bizimgibiler,gonuldenele,SEMYIL,Noblesse,esinsel hepinize teşekkürler canlarım benim :)))beğendiğinize sevindim.mudil canım alışırsın daha ne demek rica ederim :)

  7. polyanna 69

    baharrr sen ne yaptın. mahvettin bizi.piri pak mis gibi,renkler uyumlu süper. zehra sen onun annesi misin ellerime sağlık demişsin. valla eline sağlık. çok canlı renkler..

  8. baharrrrr

    polyanna 69 diyor ki;baharrr sen ne yaptın. mahvettin bizi.piri pak mis gibi,renkler uyumlu süper. zehra sen onun annesi misin ellerime sağlık demişsin. valla eline sağlık. çok canlı renkler..

    SAĞOL CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM. ZEHRAYASAR BENİM ANNEM EVET. ONUDA 10MARİFETLİ YAPTIM SONUNDA:)

  9. fene

    oo analı kızlı koalisyon kurmuşlar yaaaaa …bana ne bana neeee…bende annemi istiyoruuuuuummmm….

  10. fene

    zehra teyzeee size anne diyebilir miyim ????çok beğendim bu takımı :)) ellerin dert görmesin inş…

Bir Cevap Yazın

Örgü banyo aksesuarları

| | 2 Yorum

Banyomda severek kullandığım sakallı ipten tuvalet kağıtlığı, makyaj malzemeleri sepeti, pamukluk ve banyo lifinin de dahil olduğu klozet takımımın tamamı blogumda...

El yapımı banyo aksesuarı

| | 0 Yorum

“Bu da ne?” diyeceksiniz, haklısınız. İlk bakışta sanki oyuncak bebek. Hayır yalnızca oyuncak bebek değil, bu bir banyo aksesuarı. Ne işe mi yarıyor? Ellerine bağlı kurdeleyi çift taraflı tuvalet kağıdına...

Banyo takımı

| | 2 Yorum

Banyolar aşka gelsin. Kendi tasarımım banyo paspas takımlarının çeşitlerini ve diğer yaptıklarımı buradan görebilirsiniz....