yeni mutfağım :)

-

işte karşınızda yeni mutfak dolaplarım…beğenilerinize sunuyorum efendim :)

aslında hayalimde pek böyle bir tasarım yoktu.virabismillah diyip başladım ortaya bu çıktı.dolaplarımın dışı sadece düz griydi.ve bazı yerlerinden neden oluştuğu bulunamayan,bilinemeyen kabarıklar vardı.tabi onlarda gözüme çok batıyordu.yeni dolap yaptırmaktansa geçici olarak böyle idare edebileceğimi biliyorum :) ben bu halini çok beğendim biraz formula1 yarış alanı gibi oldu ama kendi emeğim diye midir nedir her mutfağıma girdiğimde çok mutlu oluyorum artık :)

34 yorum gelmiş

  1. bizimgibiler

    İnsanın kendi yaptığını seyretmesi gibi güzel bişey var mı ama?Çok hoş, uzun süre idare eder diye düşünüyorum, ellerinize sağlık.

  2. dilsu

    çok güzel olmuş değişik bir hava katmış mutfağına hem böyle mutfak kimse de yok :) ellerine sağlık çok orjinal

  3. akoni

    değişim herkese iyi gelir. ellerinize sağlık…çok güzel olmuş, ama o damaları nasıl yaptınız merak ettim?

  4. gulenbayan

    Yeni dolapların bundan daha güzel olmayacağından adım kadar eminim. Beni adım Gülen huleeeeyn :D Hadi çay yapalım içelim :) Güzel olmuş..

  5. fene

    gulseyhan,Figen abla,sevimli hayat,polyanna69,yamalı bohça ,aydın gelini,bizimgibiler,gönüldenele,dilsu,akoni,2zannesi,gülenbayan,şubatkahvesi,mtnaz11 hepinize çoook çoook teşekkür ederim.tebrikleriniz sayesinde inanan artık daha da çok seviyorum mutfağımı:))arkası yapışkanlı kap (dcfix) yapıştırdım.kendi şekli damalıydı zaten.bende yeri geldi tek tek kestim o küpleri yeri geldi şerit olarak kesip yapıştırdım.biraz uğraştırdı ama değdi çok şükür :)evet dilsucum kimse de yok bundan :) biraz havalara giriyorum galiba bu sahne de :))şu an sabahın 9 u.ıhlamurum hazır.buyurun gelin hadi:))gülenbayancım birazdan çayı da demlerim senin için :)

  6. fene

    şubat kahvesi belki olabilir evet.ama bu mısır patlağı gibi sanki,üzeri hafif pütür.aslında bir sene evvel boyandı ama :(anlayamadım gitti.ama artık neyse ki yoklar :))

  7. celebi74

    güzel günlerde kullanman dileği ile arkadaşım..bencede yenisi bu kadar güzel olmazdı… üstelik buda yeni işte.. artık yeni… ve sen yaptın.. o mutfağa girişte mutluluğun tarifini biliyorum.. haklı bir gurur.. ben yaptım’ın kıvancı..harikasın sen eline sağlık..

  8. fene

  9. fene

    evet canım tektek kesildi.işim bitince her tarafı siyah beyaz görmeye başladım :)teşekkür ederim:)

  10. fene

    sağolasın guddicini iltifatını unutulmamak ve kimselere daimi vermemk üzere kabul ediyorum :Dçok mu bencil oldum ne??:P

  11. aheng

  12. fene

    teşekkür ederim ahnegcim…bende bayılıyorum bu kağıtlara…ben daha çok acemisiyim bu işlerin..şimdiye kadar hiç cesaret edip ne dikş ne bu şekilde yapıştırmalar yapmamıştım…çok heyecan ve zevk verici…sizlerden çok şeyler öğrendim…iyi ki varsınız :)

  13. aytacrafts

    çok aydınlık olmuş fenecim,siyah beyaz kareler çok iyi olmuş sıradanlıktan kurtarmışsın dizilim çok iyi tebrik ederim:)ben özellikle 2.resimdeki uzun dolap kapağındaki dağınık dizilimi çok beğendim.daha önce görmemişim şeker pembe sayesinde yorumlarda gördüm şimdi.tuttum fenecim emeğimize sağlıkk:)

  14. fene

    sekerlik ,sekerpembe,aytacrafts,kriizantem çok teşekkür ederim yorumlarınız için…çok mutlu oldum…beğenmenize de tabi :)sekerlik şiddetle tavsiye ederim yapmanı.yaparken biraz oyalandırıyor ama çok eğlenceli.tabi bittikten sonra duyduğun keyif anlatılamaz :)

Bir Cevap Yazın

Kalp süslemeli takvimli çerçeve

| | 0 Yorum

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum