Pazar, Aralık 4, 2016
Yeni turkuaz kelebekli tepsim

Yeni turkuaz kelebekli tepsim

2

ahşap boyama tepsi
Merhabalar. Rahmetli babam marangozdu ve elimde onun yapmış oldugu tepsiler vardı. Sade bir şekilde ahşap boyama malzemeler satılan dükkanlarda satılanların aynısından yapmıştı.

İlk olarak tepsimi zımparaladım ve eski yağlı boyalardan çok hoş bir turkuaz rengi buldum, ortasını bu güzel renge boyadım ve kenarlarını biraz farklı olsun diye daha koyu bir renge boyadım.

ahşap boyama tepsi
Sonra “ummusher” arkadaşımızın mumla eskime yöntemiyle yapmış oldugu tepsisinden aldıgım ilhamla ortasına kelebekler buldum, kestim ve dekupaj yöntemiyle yapıştırdım.
Bu arada ben dekupaj tutkalı kullanmıyorum, normal beyaz tutkal kullanıyorum. Bulamadığımdan araştırdım, onunla da olduğunu öğrendim. Üstüne sürdükden sonra kapanmayacakmış gibi duruyor ama kapanıyor, sadece güzelcene kurumasını bekleyin.

ahşap boyama tepsi
En son olarak da yanlarına mobilya kumaşçılarından aldığım çerçeveleme ipini yapıştırdım silikonla. Ve en son olarak da üstüne parke verniği sürdüm.
Herkes sprey vernik kullanıyor ama benim hoşuma gitmedi, çok ince bir tabaka yapıyor ve tam kapatmıyor her yeri. Bittiginde ilk tepsim olarak hoşuma gitti, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.

ahşap boyama tepsi

2 YORUMLAR