Pazar, Aralık 4, 2016
Yeni yıl mumluğu – 2013 yılbaşı yarışması

Yeni yıl mumluğu – 2013 yılbaşı yarışması

11

mumluk yapımı
Yapılan bir inşaat işinden kalmış, kömürlükte yakılmayı bekleyen tahta parçası yılbaşı mumluğuna dönüştü. Basit bir uygulama oldu:

  • Önce bu ince tahtayı beyaza boyadım.
  • Beyaza boyadığım tahtayı daha sonra mumladım.
  • Üzerini 3 kat kırmızı ile boyadım.
  • Minik mumları da yapıştırdıktan sonra araları fırça ile siyah şekiller yaptım.

Yeni bir yılın ruhuna uygun kıpkırmızı mumluğum hazır….

mumluk yapımı

mumluk yapımı
Kullandığım tahta parçası…

11 YORUMLAR

  1. Çok basit ama sade ve güzel bir çalışma olmuş :) Yarışmada çok dişli rakipleriniz var hakikaten ama bunu da beğendim ben kullanışlı olacak sizin için :)

  2. Bakkk sen eser üstüne eser haaaaa!!! alacağınız olsun sizin. Ben gidip şu keçe başlangıç paketini alayım bari dükkandan, anca gelir:))

  3. Şenay saol….Ben zaten genel olarak hep dönüşüm çalıştığım için normal işleri yarışma niyetine göndermiş oldum. Ama hakkaten süper yaratıcılık örnekleri çıktı bu yarışmada. Gözlerimiz bayram etti resmen…..Dediğin gibi bu çok kullanışlı oldu benim için….

  4. fiamma valla benim sıradan yaptıklarım bunlar. Hiç suçum yok. Suç 10Marifet’in yarışma yapmasa da yollayacaktım bunları…..Benden rakip olmaz hem…

  5. ada ve denızın şirin annesı..aslında artık odunlarında annesı dıyesım gelıyor yaa:))) odun odun olalı boyle guzel muamele görmemiştir..bu kadar guzel şekıllere gırmemıştır:)))

  6. ssserpil napayım seviyorum işte ben odunları. Bakıp bakıp napsamki oluyorum bazen onlara. Yeni yeni odun dilimlerim var şimdi ama kurumadalar. Kurusunlar onlarla da birşeyler yapacağım….