Yeni Yıl Süsünü Kendin Yap

-

Ya şu strafor/köpük toplar nerede satılıyor? Bir bulsam neler yapıcam, neler… Mesela bunu

embir

7 yorum gelmiş

  1. glin

    Okulda lastik toplara toplu iğnelerle pullar sabitleyip yapmıştık bunlardan.Ben kırmızı ve yeşil olarak 2 tane yapmıştım.Bak,nerdeen—nereye?

  2. nalana

    ben de ayıptır sööölemesi amerikadaykeneee michael de ve de 99 centcide görmüştüm.Gülen duymasın ,sabah blog yazıma bakıp işbirlikçi dediydi bunu okursa bir de görgüsüz,sonradan görme vb.ekler :)görmezse eğer haber verin kendisine lütfen.Bilseydim sana alır gelirdim.Fakat bende bir dost tarafından kordela ile ince çoraptan bir top üstüne yapılmış versiyonu var.Çıkarıp resimleyeyim diye ayırdım yakında gelir.Sen gelip inceleyebilirsin ,bahaneyle gelmiş de olursun:)

  3. Benim elimde devasa bi poşet topu var onun üstüne süs yapmayı düşünüyorum kek kalıplarından yapınca eklerim fikrimi çalmayın ha:))

  4. embir

    Banucacım teşekkürler, ücreti uygunmuş bu arada ama 3D1N bauhouse fikri daha uygun kargo ücreti ödemem. En yakın zamanda oraya bir bakayım.Glincim bu süs için lastik top uygun olur ama benim kafamdaki asıl şey etrafına lavanta yapıştırmak ondan daha hafif birşey arıyorum. Tamda yazarken gözüm bizim ağaçtaki toplara ilişti, şu yuvarlak renkli olanlarının 6’lısını 1 liraya almıştım. O da olur aslında.Nalan ablacım çok tatlısınız. Çorap fikri ise çok akıllıca, geçenlerde sakladığım çorapları ev çöplüğe dönecek endişesiyle atmıştım tüh ya…Aytacım evet bu pinpon topuyla da güzel olur.Sudecim ay merak ettim, çabuk yayınla bakiim, bak hemen çalarım ama yayınladıktan sonra şimdiden söyleyeyim.

Bir Cevap Yazın