YENİDEN DEĞERLENDİRME YOĞURT KABI

-

Yoğurt kabını, sağlık nedenleriyle gıda saklama kabı olarak tekrar kullanmaya karşıyım ama yoğurt kaplarıyla pek çok yenileme işlemi yapılıyor ve çok ta güzel oluyor. Özellikle saksı, oyuncak kabı olarak tekrar kullanıma sokuluyor.İlk görüntüden de anlaşılacağı gibi ben oyuncak kovası olarak kullanıma soktum, benim oğluşun çok hoşuna gidiyor, kovaların üstünde çizgi film kahramanlarını görünce. Yapıştırma işlemini oğluşla birlikte yaptık.

Kağıdın tüm yüzeyine pirit yapıştırıcı uyguladım, kağıdı kovanın yüzeyine yerleştirdim, kağıdın üzerini düz bir yüzey kullanarak (küçük bir cetvel olabilir) hava kalmayacak şekilde üzerinden geçtim.

Sonuç beklediğimden de güzel oldu, bu şekilde 3 tane daha yaptım, hepsinin üzerinde ayrı ayrı çizgi karakterler var.

25 yorum gelmiş

  1. Fadis

    mavisofracım, bunlar stiker değil, bir callio dergisi alacaksın, bir güzel kızınla okuduktan sonra beğendiğiniz resimleri kesip prit yapıştırıcı ile yapıştıracaksın, işte bu kadar:)

  2. peerfelix

    Biz de çocuklarla geçen sene yapmıştık yoğurt kaplarıyla, çok pratik, çocuklar içine zıplayan toplarını koyuyorlar.Bu arada etiketleri seçerken “buldum” diye seçmişsiniz:)

  3. Fadis

    peerfelix, teşekkür ederim, etiketi buldum diye seçtiğimin farkında değilim. Dalgınlık olmuş:)

  4. aslimavi

    dün konusu oldu bizim evde bu yogut kaplarının:) ablam atıyodu, atma dedim :) sakın bu kaplarıda kullanıcam deme dedi :)) olabilir dedim iyikide demişim:) kullanılır olmuş, ellerinize saglık

Bir Cevap Yazın

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum