Yer çekimine ne oldu acaba?

-
raf

Bu kitaplar yer çekimine nasıl karşı geliyorlar dersiniz? Raflarınızı tersinden kullanmak isterseniz içeri buyrun.Evet bunu yapmak için rafların altına kitap boyutundan lastikleri zımbalıyorsunuz ve kitapları bu lastiklerden geçiriyorsunuz. Lastiklerin son derece gergin olması gerekiyor. Fotoğraflarla anlatımını buradabulabilirsiniz.

raf
raf

13 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Hımm embirin yazısı olduğunu anlamalıydım.Bakmamıştım önce kimin olduğuna. Ama süpermiş. Eve gelen misafirlerin de nasıl şaşıracağını düşünsenize:)))

  2. embir

    aaa olmamış ki, diğer resimlerin ana sayfada gözükmemesi gerekirdi :((Arkadaşlar beğenmenize sevindim. Farklı olmak iyidir değil mi? Sizde evinizde fark yaratmak için yapabilirsiniz. Hatta antreye yapacaksınız ki eve giren girmeyen herkes görüp şaşırsın :))

  3. boncuk hanim

    1.inciden sonraki resimlermi diğer sayfalarda görünüyor. Yoksa hangi resmin nerde çıkacağını sizmi ayarlayabiliyosunuz. Embir bi ampul yakarmısın bana aydınlanayım..

  4. embir

    elbette boncuk hanımcım :)) şöyle oluyor normalde son eklediğiniz resim sayfada ilk gözüküyor. Ben kolay olsun diye önce resimleri ona göre ekliyorum. Yani ters sıra ile, ama istenilirse resim ekledikten sonra yani resmi bilgisayardan ekle dedikten sonra ortala, sağa sola yasla kısmına gelince yazınızda resmi eklemek istediğiniz yere mausenuzu tıklayın (cursor oradayken)resmi ekle deyin. Yazınızı ve resimlerinizi tamamladıktan sonra önizleme bölümüne gelin ve resmin yayına nasıl alınacağını görün. Beğenmezseniz yazının içinde kes yapıştır yaparak yerlerini de değiştirebilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  5. embir

    :)) bende ilk başta bilmiyordum ilk eklediğim resim en altta çıkıyordu, sonra öğrendim. En güzeli önizleme bölmesi arada linki yazmayı unutuyorum oradan bakınca eklemediğimi anlıyorum :))

Bir Cevap Yazın

embir

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum