Yerleri süpüren eteğim

-

etek dikişi
Merhaba arkadaşlar… Uzun zamandır elimde bulunan bir kumaşla etek yapmayı düşünüyordum ve nihayet yapılacaklar listesinden bir madde daha çıkarabildim :) Umarım beğenirsiniz..
Eteğin kumaşı kendinden pileli bir kumaş. Eteğin beline yine kalın lastik diktim ben, böyle etek kullanmayı çok seviyorum. Gerekirse biraz yukarıdan bile kullanılabiliyor lastikli beller. Eteğin altına ise evdeki puantiyeli dantelleri şerit halinde kesip diktim.

etek dikişi

etek dikişi

etek dikişi

86 yorum gelmiş

  1. nowacraft

    Harika olmuş, iyi günlerde giyin. Sahibinin hakkını da teslim etmek lazım, böyle pilili etek herkese yakışmaz, sizde çok güzel duruyor.

  2. zulaltan

    efendim bu ne şıklık ,bu ne zerafet ,bu ne güzellik….maşallah çok güzel yapmış yakıştırmış bir de güzel fotoğraflamışsın ellerine sağlık :) çok yakışmış. şenay senin boy baya uzun sanırım bu etek üzerinde çok güzel durmuş :)

  3. Tubayazıcı

    Harika olmuş. Bayılıorum bel üstünde uzun eteklere. Şimdi yeni etekler böle zaten. Bir de üstünde tül olanlarlar var. Çok güzeller. Sizin yaptığınız eteklerede bayılıyorum :D

  4. ecemefem

    ama bu haksızlık bu sene bu etekler moda ve ben hamileliğim bitmeden giyemeyeceğim alamıyorum da sen bir de dikmişsin çok güzel olmuş ellerine sağlık ama ben çok üzüldüm şimdi 23 ağustos bir gelsin ilk işim bu eteklerden almak olacak ya da dikişten pek anlamam ama bu kolay gibi görünüyor belki dierim ben de :)))

  5. senayatilgan

    @ brnnyvz :) teşekkür teşekkür teşekkürlerrrr :)
    @ mhtpkaya :) Teşekkür ederim…
    @ zulaltan :) Canım çok teşekkür ederim iltifatlarına. Bu arada boyum standart 1.67 falan :) Keramet etekte :)
    (ve tabi topuklu ayakkabıda )
    @ Tba95 :) Beğenmenize çok sevindim :)
    @ Senaatttttt :) Kuzuuuuuu sana ne giysen yakışır ben de senin gibi fizik istiyoruuummm :D
    @ evimdeki mutluluklar :) Çok sevindim beğenmenize teşekkürler :)
    @ hobirenk :) Özellikle taktım kolyemi kendi kreasyonlarımla donandım :) Beğenmeniz ne güzel…
    @ ecemefem :) beğenmene çok sevindim.. Hayırlısı ile yap doğumunu giyersin tabiki. Kıskanma okadar bebişe biiş olmasın canın çekince :) Az kalmış giymene bak bekle az daha :)

  6. Senaat

    Ama Senayyy yaaa ama Senaayyy ben aylardir boyle etek ariyorum sonunda dikis makinasi siparis ettim,kendim dikicem diye diye.ama daha once hic makinayla bisey dikmedim.eh yaparim falan diyordum ama senin etegini gorunce kendime guvenim gitti.ben bukadar guzelini yapamaaammm :(
    Bu arada iltifat icin tesekkur ederim ama benim dikecegim etek bana bukadar yakismayacaktir diye dusunuyorum :)

  7. senayatilgan

    Senaatcımmmm :)
    1. Sen neyi yapmışsında kotaramamışsın 100 kişiye soralım anket yapalım bir kişi yyapamaz demez….
    2. Sen ne giyersinde yakışmaz o güzelliğe 100 kişiye sormayalım seni tanıyan 100 kişi tanımıyorum ben sadece birkaç kişiye sorabilirim :) Yinede sonuç aynıdır …. Sana çuval giysen yakışır beeeeee :)
    3. Dikiş makinasıyla da sen ne eserler çıkaracaksın inanıyorum…
    4. İstersen ben yapıp yollliyim :) ya da sergiye gel orada teslim edeyim :) (Kumaş aynı olmaz ama elimdeki bitti ) :)
    Daha da ne diyim ben sana Senaat :)

  8. senayatilgan

    Zulaltan :) Hah çok beceririm ben dans falan hele bu dansı oooo uykumda bile oynarım :) Teşekkür ederim güzel müzik için :) (Bak el işinde bu kadar yetenekliysem modern dansta da o kadar beceriksizim gibime geliyor amaaaa halk oyunu karadeniz havaları de peeeehhhh sabaha kadar oynarum uşağummmm :) )

  9. senayatilgan

    Hahaha :) Amanınn şimdi göndersem kargoyu kim alacak yani mutlaka önce ayık olman gerek bu eteği almak için , e ayıksan da neden gödnereyim anlamı kalmadı ayık olacağın için :)

  10. senayatilgan

    Hahaha :) Burayı bir gaza ver Tuğba :) Bakalım önce kim göönderecek Senaatla birbirimize girelim :) Heeemmm Senaat çok uzak hem de benim eteğim dikilmiş halde Senaat daha malzemesini alacaaaakkk, makinayı öğrenecekkkkk ( Gerçi bunu dikmek için öyle usta olmaya gerek yok :) ) sonra da dikecek gönderecek falan :)

  11. tugbacanyurt

    hımm o zaman sen gönderiyorsun:)) yaşasınn
    ecerce nin kedili yastık çekilişide bana çıktı şenay önce onu alayım arkadan senin etek gelsin senaat te defter yapacak:)))oo sırtım yere gelmez

  12. senayatilgan

    Aaaa çekiliş sana mı çıktı sevindim :) Yabancıya gitmemiş.. Hakikaten şanslısın demekki :) Ben katılsam kesin bana çıkardı fakat bloglara girmeme ve blog açmamaya söz verdim kendime :) Yoksa silip süpürürüm tüm çekiliş hediyelerini :)

  13. senayatilgan

    Ay Tuğbaaa :) Vallahi gülerken tükürüğüm kaçtı nefes boruma öksürüyorum geberdim :) rujbutik de gönderir :) Hakikaten bir sergi de senin evde açılır Ankarada :) Çok istiyordun zaten bir tane de Ankarada yapılsın diye hahahaa :) Çok yaşa emi :)

  14. senayatilgan

    rapunzel-esk- tahmin etmiştim ama içimde bir yerlerde duran bir kedi var merakımdan ölüyorum bazen :) Saçlar da uzun herhalde ki rapunzel adını kullanmışsınız demiycem ama merak etmeyin :)

  15. tugbacanyurt

    şenay sende bu sitenin neşesisin vallaha senin yorumların ayrı bir renk katıyor bazen bir yorum yazacağım yazayım mı yazmayım mı diye düşünüyorum bir bakıyorum ki sen yazmışsın çok yaşa şenay diyorum yazmamdan aldın(ağzımdan derler ya:)oh diyorum ben düşünüyorum şenay içimden geçeni söylemiş:)

  16. senayatilgan

    :) Böyle düşünüyorsan ne mutlu bana Tuğbacım :) Vallahi demekki ya genelde aynı şeyleri hissediyoruz ya da yapılan şey o hissi veriyorda biz öyle ifade etmek istiyoruz :) Ya da ben burada karmakarışık bir denklem yarattım ortaya attım senin çözmeni bekliyorum :)
    Ben yapıcı olmaya inanırım, iyi niyetle yaklaşıyorsak iyi niyetli adımlarla yaklaşan insanlarla karşılaşırız diye düşünüyorum… Bu site ayrı adımlar üst üste burada, bir adım atıyorum neredeyse üstüme çıkacak herkes adımlarıyla :) ( yani bir iyilik binlercesiyle dönüyor geriye :) ) Ne güzel bir yer burası yahuuuu :)

  17. senayatilgan

    Zulaltan nerede diyordum ben de içimden :) Bazı duygular insanın içinde kalmamalı paylaşılmalı bizde paylaşıyoruz işte :) (İşin aslı ben eteği vermeyeyim diye konuyu değiştiriyorum da çaktırma :) dermişimmmm :) )

  18. Senaat

    oowww ne cok sey konusulmus burda ve ne cok seyi yazilani gec gordum :) oncelikte tesekkur ederim Senay bi suru guzel sey yazmissin,senin bana etek dikmeyi bile dusunmus olman cok mutlu etti beni inan :) bi yandan da motive etmeye mi calisiyorsun acaba :D neyse ben bir kumasi alayimda sonra bogusup bosgup istedigim gibi etegi yapamazsam fikirlerini alirim :) herkese biseyler sorarim artik makineyle dikisi ogrenene kadar :D

    Tugbacim ben daha kendime etek dikememis bir insanim :D keske dikmis olsam da yollasam :) daha demin dusunurken ben o etegi dikene kadar insallah yaz gecmez diyordum :D ama defter sozum var onu asla unutmam :)

  19. senayatilgan

    Bayanlar bayanlarrrr :) kavga etmeyin yavrular :) annenizgillerr, teyzenizgillerrr nasııllarrrr…. (Bu benim muhabbeti çevirme cümlem biliyorsunuz :) ) Kurban olsun etekler hepinize :) Marifetli bacılarım…

  20. zulaltan

    senaat ,sana hakikaten çuval giysen yakışır hatta çuval üreticileri seni tanıtım mankeni yapar, çuval üzerinde güzel duruyor diye :)

  21. tugbacanyurt

    :)) senaatcim bütün bunlar işin şakası ama şu bir gerçekki burdaki herkesin niyeti gerçekten iyi,yapılanlara değer veren emeğin ne olduğunu bilen insanlar .
    gerek yapılanlara değer vermek için gerek içimizde tutamadıklarımızı söylemek için yapılan yorumlar insanı geliştiriyor,yüzünü güldürüyor
    senin sadece bunu söylemiş olman bile benim için yeterliydi bak şenay yan çiziyor:)))
    işin şakası herkesin gönlü zengin karşılıksız sergiye ürün gönderilmesinden belli
    iyiki sizi tanıdım

  22. Senaat

    ben de soylediklerine aynen katiliyorum Tugba ve ben uzakta bile olsam da ne guzel bisey ki sizleri taniyorum ve bundan gercekten cok mutluyum :)

  23. tugbacanyurt

    zulaltan dedin ya herkes Edirnede olsaydı hepimiz aynı etekten giyip altın kızlar gibi gezerdik:))
    ve senaat zulaltana katılıyorum sana ne giysen yakışır yeşil elbisenle bir fotoğrafını yükle onun üzerindende bir sohbet yapalım:)

  24. Senaat

    hahah Tugba ettim hemen :D hepimiz ayni etekle,ama eglenceli olurdu ya :D o yesil elbiseyi ben dikmis olsaydim bakin ne yaptim diyip fikirlerinizi sorardim ama biliyorsun ki o hazir birseydi ve sana ozel cektigim bir resimdi :D

  25. zulaltan

    aynı etekten giyen biz hanımlar sokakta salınmaya başlayınca çevreden bunlar 10marifetçiler diye fısıldaşarak konuşurlardı aralarında :)

  26. Senaat

    eteklere Senay imza atsin ama,bir ise yarayalim reklamini yapmis oluruz.sonrada daha da fazlasi ususur Senayin basina :D

  27. tugbacanyurt

    senaat sen dikmedin biliyorum ama çok güzel olmuştun dayanamadım:)) gerçi ne yapsan biz aynı anda internette olursak sohbeti kurarız o yazının altına:))
    aa evet yağmuryürek yokk
    :))))

  28. Senaat

    cok tesekkur ederim tugba :) ben bi etegi dikebileyim de insallah gaza gelip baska seylerede basladim sonra :D guzel yorumlariniz almak zaten her zaman cok mutluluk verici bisey ;)

  29. senayatilgan

    evimbenim atolyem :) Çok teşekkürler :)
    cherry blossom girl :) Sanırım herkesin pileye zaafı var gerçekten beğenilmesi beni çok mutlu etti :) Teşekkürler…

  30. ecemefem

    durup durup bu sayfayı açıp eteğe bakıyorum valla nazarım değecek diye korkuyorum bayıldım ben buna ya sana da çok yakışmış

  31. xmadame

    ohhh ne güzel tiril tiril :)
    bende bu sıcakta böyle bana değmeyen şeyler arıyorum.
    pileleri çok hoşmuş böyle kumaşlar olduğunu bilmiyordum doğrusu, hemen arayıp bulmam lazım :D
    kumaşçı kumaşçı dolaşıp 10marifet şenayın eteğinin kumaşından varmı desem bulurmuyumki:D
    gene çok güzel yapmış kendinede çok güzel yakıştırmışsın şenaycım güle güle giy. kolyenin uyumuda çok hoş ;)

  32. senayatilgan

    xmadame :) Canım teşekkür ederim güzel yorumun için :) Kumaşçılarda bulursun hangi kumaşçıya sorsan bilir benim eteğimi demek isterdim hahaha :) Fakat kolay gelsin kumaş ararken demekten başka bir şey gelmiyor elimden :) Beğenmene sevindim :)

  33. deliisibunlar

    Etek üzerine kurulan bu kadaaaaar uzun muhabbet sadece burada olur herhaldee :)) tabii çetenin başını Şenay’ın çektiğini varsaydığımızda bu durum ikiye katlanır :))) neşeniz çok muhabbetiniz bol olsuuun.
    Eee! bu eteğe birşeyler söylemeden çıkarsam olur mu? Olmaaaaz, Şenaycıııım gerçekten çok şık olmuş.Ben piliseyi çok severim zaten ama belli ki güzel dikilmiş ve taşınmış.Ellerine sağlık.

  34. senayatilgan

    Aaaa sen tatillerdeninternetsiz yerlerden döndün herhalde Selcencim :) Hoşgeldiiinnn sefageldin :) Eteği beğenmene çok sevindim teşekkür ederim içten yorumların için…

  35. yagmuryurek

    hıh :(
    sevmiyorum seni şenay artık….
    ben deli gibi hem güzel hem abrtı olmayan elbise arayıp bulamayayım sende tut hep hayallrimi dik……
    hıh :(
    çok güzel olmuş da demiycem işte…..
    (bunalıma giriyorum galiba düğün yaklaştıkça :) )

  36. zulaltan

    yağmuryürek, eğer oruçluyken alış verişe gidiyorsan oruç dolayısıyla hiç bir şey gözüne çekici gelmiyordur, sana her şey yakışır gördüm resmini güzel hanımsın vesselam :) bir de tok mideyle çık alış verişe belki bakış açın değişir :)

  37. senayatilgan

    Yağmuryürekciiiimmmm :) Vallahi içim parçalandı kıs, öyle sürekli üzgün surat ifadesi… Bu kumaştan başka yok elimde ve bulabileceğimide sanmam biliyorsun pazardan seçmece usulü alıyorum kumaşlarımı… Onun için sana da dikeyim demeyi çok isterdim aynından. Fakat düğünde giymek istersen seve seve ödünç veririm :) Ya daaaaaa başka kumaşlarım var bir sürü keşke gösterme şansım olsaydı da hemencecik bir etek dikerdim sana, burada olsan şimdiye kadar öyle bir derdin kalmazdı inan… Uydururdum ben sana birşeyler… :(

  38. senayatilgan

    esinsel teşekkür ederim :) Siyah ve uzun olduğu için miiii pileli olduğu için miiii altında dantel olduğu için miiii yoksa içinde ben olduğum için mi ne ( içinde benim olma kısmın sadece latife idi :) ) Vallahi bayıldı herkes :) Senin beğenmene de çok sevindim…

  39. senayatilgan

    Meleğim vallahi diktim dikeli giyecek yer bulamadım o kadar şık duruyorki insanın üzerinde öyle hadi gezmeye çıkarken giyeyim diyemiyorsun :) Çok sağol güzelim… :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum