Yılbaşı dilek ağacı

-

Yeni bir yıla giriyoruz. Her yeni gelen yıl ömrümüzden götürürken yeni umutları, beklentileri, dilekleri de beraberinde getiriyor. Kendimiz için sevdiklerimiz için güzel şeyler istiyoruz. Giden bir yıl aslında tazeliklere gebe tertemiz bir başlangıcı sunuyor bize. İşte onun için değerli yeni bir yıl. Ben de yeni yıl için bir dilek ağacı yaptım evime. Işıl ışıl süsledim. Kışın sıcak renklerini yeşili kırmızıyı boncuk boncuk ekledim ağacıma. Minik kağıtlar hazırladım yaldızlı. Yine yaldızlı minik mandallar ekledim yanı başına. Birer birer yuvadan uçmaya başlamadan kuşlarım dileklerini yazsınlar diye… Yeni bir yıldan ne beklediklerini bilsinler diye… Bilip dilekleri için gayret etsinler diye… Evime gelen sevdiklerim dileklerini yazsınlar diye… Bu yazımı okuyan marifet kasabasındakiler, kasabanın ziyaretçileri haydi siz de dilek tutup asın ağacın bir dalına.. Şimdi resim resim paylaşayım ağacımı sizinle…

Biraz daha yakından. Sağ üst ve sol orta köşedeki balıkları gördünüz değil mi? Bir yerlere saklanmış melekler de var ağacımın dallarında…

Ağacımın kırmızı kurdelesi üzerine iki uğur böceği de konmuş. Şimdi de ağacımızın yapım aşamalarına geçeyim;

Bu gördüğünüz mumluk bana büyük oğlumun hediyesiydi. Yaz tatili döneminde çalıştığı yerden aldığı ilk haftalığıyla bana bu mumlukları almış gelmiş beni çok mutlu etmişti. Bir süre önce benim iki küçük haylazım top oynarken kırmış birini. Ben de bu çalışma için sağlam kalan tarafını kullanmaya karar verdim. Kırık camı çıkardım. Gümüş olan kısmı vazgeçilmezlerimden sprey yaldızla boyayıp sim serpiştirdim. Çanak şeklindeki laleyi açıp çiçek görünümüne soktum.

Teli de boyayıp değişik ebatlarda kestim ve şamdanın ortasına yerleştirdim. Daha sonra boncukları tellere dizdim. Belirlediğim yerlere silikon damlatıp boncukları sabitledim. Ara ara balık ve melek figürleri yerleştirdim dallara.. Kurdelelerle minik fiyonklar bağladım.

Hafif yaldızlı fon kartonunu şekilli kesen makaslarımla minik minik kestim ve yine minicik mandallarımı boyayarak yanlarına koydum. Yıldız şeklindeki tabağım bordo rengindeydi. Tabii ben onu da yaldızladım. Her şey yeni yılda ışıl ışıl olsun diye. Ben de dileklerimden birini paylaşayım mı sizlerle burada? Yeni bir yılı taptaze umutlarla, sevgiyle, bereketle, neşeyle, aşkla, gönlünüzdeki tüm güzelliklerle geçirmeniz dileğini asıyorum ağacıma :)

36 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    çok hoş fikir , çay bardakları karışmasın diye minicik renkli mandallar takardık çay tabaklarına 2 cm kadar, onlardan yok mu acaba ?

  2. gonuldenele

    gunesedogru diyor ki;çok hoş fikir , çay bardakları karışmasın diye minicik renkli mandallar takardık çay tabaklarına 2 cm kadar, onlardan yok mu acaba ?

    Teşekkürler sevgili güneşedoğru..Benim kulladığım mandallar da o çay mandalları zaten.Geçen yıl real de görüp almıştım minicik çok şirindi.Ağaç için dilek kağıtlarının yanına koyarak kullandım onları.Tabii yaldızla boyayarak:))

  3. fiamma1

    Çok hoş olmuş gönüldeneleciğim ve tabii değişik olmuş yeni bir yıla yeni dileklerle girme fikri…Ellerine emeklerine sağlık…

  4. aslimavi

    çok degişik bir çalışma olmuş, çok estetik aynı zamanda.Ellerinize, aklınıza saglık. Bende tuttum dilegimi ve umarım herkesin dilegi kabul olsun.

Bir Cevap Yazın