Yılbaşı dilek ağacı

-

Ağacımın kırmızı kurdelesi üzerine iki uğur böceği de konmuş. Şimdi de ağacımızın yapım aşamalarına geçeyim;

Bu gördüğünüz mumluk bana büyük oğlumun hediyesiydi. Yaz tatili döneminde çalıştığı yerden aldığı ilk haftalığıyla bana bu mumlukları almış gelmiş beni çok mutlu etmişti. Bir süre önce benim iki küçük haylazım top oynarken kırmış birini. Ben de bu çalışma için sağlam kalan tarafını kullanmaya karar verdim. Kırık camı çıkardım. Gümüş olan kısmı vazgeçilmezlerimden sprey yaldızla boyayıp sim serpiştirdim. Çanak şeklindeki laleyi açıp çiçek görünümüne soktum.

Teli de boyayıp değişik ebatlarda kestim ve şamdanın ortasına yerleştirdim. Daha sonra boncukları tellere dizdim. Belirlediğim yerlere silikon damlatıp boncukları sabitledim. Ara ara balık ve melek figürleri yerleştirdim dallara.. Kurdelelerle minik fiyonklar bağladım.

Hafif yaldızlı fon kartonunu şekilli kesen makaslarımla minik minik kestim ve yine minicik mandallarımı boyayarak yanlarına koydum. Yıldız şeklindeki tabağım bordo rengindeydi. Tabii ben onu da yaldızladım. Her şey yeni yılda ışıl ışıl olsun diye. Ben de dileklerimden birini paylaşayım mı sizlerle burada? Yeni bir yılı taptaze umutlarla, sevgiyle, bereketle, neşeyle, aşkla, gönlünüzdeki tüm güzelliklerle geçirmeniz dileğini asıyorum ağacıma :)

36 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    çok hoş fikir , çay bardakları karışmasın diye minicik renkli mandallar takardık çay tabaklarına 2 cm kadar, onlardan yok mu acaba ?

  2. gonuldenele

    gunesedogru diyor ki;çok hoş fikir , çay bardakları karışmasın diye minicik renkli mandallar takardık çay tabaklarına 2 cm kadar, onlardan yok mu acaba ?

    Teşekkürler sevgili güneşedoğru..Benim kulladığım mandallar da o çay mandalları zaten.Geçen yıl real de görüp almıştım minicik çok şirindi.Ağaç için dilek kağıtlarının yanına koyarak kullandım onları.Tabii yaldızla boyayarak:))

  3. fiamma1

  4. aslimavi

    çok degişik bir çalışma olmuş, çok estetik aynı zamanda.Ellerinize, aklınıza saglık. Bende tuttum dilegimi ve umarım herkesin dilegi kabul olsun.

Bir cevap yazın

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Noel Baba tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı kavanoz süsleme – diy

| | 2 Yorum

Telden yıldız yılbaşı süsü nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından kardan adam yapımı

| | 4 Yorum

Amigurumi örgü Noel Baba nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Yeni yıl temalı geyikli kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden minik Elf

| | 2 Yorum

Yılbaşı temalı keçe sabun yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı keçe kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum