Yılbaşı Süsleri

-

Keçe yılbaşı süsleri yaptım.Temizlik bezlerinden kurtulduğum için pek bir mutluyum:))) İşlem olarak hiç bir farkı yok ama hep aynı renklere bağlı kalmak bir süre sonra sıkıntı veriyor.Noel baba, kardan adam, çam ağacı süslerimi yakından incelemeye buyrun, misafirim olun:)))

18 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    ay olmaz mıyız oluruz tabi misafir.teşekkür ederim davetinize.ben bu yılbaşı süsleriyle çok ilgileniyorum çünkü bizim çam ağacı yılın 12 ayı meydandadır. ben onu dekor olarak kullanıyorum.kızımda bu süslere çok para vermişti.inanın sizinki onlara 5 basar.profesyonelce çalışılmış. temizlik bezleriyle mi yaptınız.hem de keçe aldım demişsiniz.valla yapmışsınız işte çok güzel. süper elinize sağlık

  2. bizimgibiler

    sesiber, ben de burdan da teşekkür edeyim:))Fotoğraflar gündüz çekince böyle güzel oluyor da pek günışığının olduğu saatlerde evde olamadığımdan önceki resimler bu kadar net değil. Bunları pazar günü çektim. Artık resimleri pazardan pazara çeksem iyi olacak ama yeni birşey yaptığımda sabredemiyor hemen paylaşmak istiyorum:)alonenes, çok teşekkürler. Sessiz sakin gelip bakıyorsun bir merhaba demiyorsun demek, yakaladım seni:)))polyanna 69, beğendiğine sevindim, teşekkürler. Çay kahve ne ikram edeyim size?Yok bunlar temizlik bezi değil artık. Temizlik bezlerini sadece temizlikte kullanacağım bundan sonra:)) Keçelere terfi ettim:))adadenizi, beğendiğine sevindim, çok teşekkürler.

  3. Benden

    Gerçekten çok güzel olmuş , çok profesyonel duruyorElinize sağlık…Ya acaba diyorum , aramızda anlaşsak ve bu temizlik bezi üreten yerli firmalardan birini mesaj yağmuruna mı tutsak?Anlatalım durumu , diyelim biz bu ürünlerinizi hobi çalışmalarında kullanıyoruz.. Hobi mağazaları için gökkuşağının her renginde üretsinler. Hem ucuz olsun hem bol bulunsun , hem renkleri cıvıl cıvıl olsun.Olmaz mı?

  4. nalana

    ha şöyle anacığım bak keçelerde ne dünyalar var,ama “benden”in fikri de çok iyiGülen bir el atsa,pankartı kapıp balerinaya filan ya da ne bileyim fason üreten fabrikaların önüne dikilse,hani hazır marmara bölgesi sanayinin kalbine de yakınken.heeeey gülen artık eve döndönmeden önce de bu işe bi el at.biz de arkandayız:)))

  5. bizimgibiler

    Benden, çok teşekkürler. Profesyonellikle alakam yok canım, hobi olsun diye ufak tefek birşeyler yapmaya çalışıyorum işte.Temizlik beziyle ilgili öneriyi ben de kaç kere yapmıştım burdan ama sesimi duyan olmadı malesef:)) Temizlik bezini kullanmanın tek avantajı heryerde bulunuyor olması bence. Fiyat olarak keçeler de çok pahalı değilmiş. A3 boyutlarında bir tabakayı 1liraya aldım.memox, çok teşekkür ederim. Bloğunda keçeyle ilgili bir çalışma göremedim ama, deniz kabuklarıyla yaptığın süs güzelmiş.Nalan abla, teşekkürler. Vallahi Gülen bu yapar mı yapar:)))Ben o kadar söyledim kimse duymadı sesimi, belki Gülen protesto ederse ciddiye alırlar:)))Sibel’ciğim çok teşekkür ederim canım.

  6. hobim

    Bloğuna yazmayı unutmuşum.Birşey soracaktım.Keçelerin kenarlarına yapılan dikişte kullandığınız dikiş ipliği ve iğnesi nasıl ,özel mi ?

  7. fiamma1

    Bayıldım hepsi birbirinden harika.. bende yapıcammm diyemiyorum ama tutacağım seneye ilk iş bunlardan yapacağım:))

  8. bizimgibiler

    Aytacım çok teşekkürler canım.Çelebim, sağol şekerim. Sana da, herşeyin gönlünce olduğu bir yıl diliyorum canım.Figen abla, sizin beğendiğiniz o noel babanın suratına, annem bugün kirli gibi duruyor dedi. Öldürcek bu kadın beni, bi yaptığımı da beğense:))))hobim, normal dikiş iğnesinin arkası büyük olanlarından tercih ediyorum. Etamin iğneleri kolay batmıyor keçeye o yüzden normal dikiş iğnesi kullanıyorum. İp de genelde evdekilerden kullanıyorum ama evde olmayan bir kaç renk aldım onda da iş orlonunu tercih ettim.Fiamma, tamam seneye seninkileri bekliyoruz o zaman:)) Teşekkürler.Yamalı bohca, çok teşekkürler canım.

Bir Cevap Yazın

Kozaklı yılbaşı kapı süsü

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız

| | 0 Yorum

Kuru dallardan mini yılbaşı ağaçları

| | 0 Yorum

Kurdele süslemeli kırmızı kütük mumlar

| | 0 Yorum

Geyik motifli yılbaşı panosu

| | 0 Yorum

Yılbaşı kozalaklı mum tabağı

| | 0 Yorum

Keçeden tarçın kokulu yılbaşı süsleri

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı kalp kapı süsü

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı dış kapı süsü

| | 2 Yorum

Boncuklu yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan mini yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kendin yap kolay yılbaşı ağacı

| | 2 Yorum