Salı, Aralık 6, 2016
Yıldız Kolye

8 YORUMLAR

  1. Aydın Gelini ve Marvil, sizler çok güzel yazınca elime alıp bir kere daha baktım, mütevazı olamayacağım gerçekten çok güzel, kum boncuk ve kristaller ışıl ışıl parlıyor… Kendim detutmadan geçemeyeceğim… Çok teşekkürler.

  2. aydin gelini diyor ki;waaawww…

    Kolyeyi görünce bende tam bunu demiştim. Sonra bi baktım aydın gelini söylemiş. Kaç teknik kullanmışsın suppruss. Bayağı zor bi kolye. Çok uğraşmışsındır eminim. Ellerin dert görmesin.

  3. Teşekkür ederim Boncuk hanım, kum boncuklarla çalışmayı seviyorsan çok zor gelmiyor, teknik leri bilmek yetiyor… Ben bu kolyem de boncuk kaplama, peyote ve tuğla tekniklerini çalıştım ve montaj çivileme. Sende yapmak istersen sormak istediğin birşey olursa da sorabilirsin yardımcı olabilirim.

  4. Valla bu saydığın tekniklerin hiçbirini bilmiyorum ben. Oyüzden yapamam.Ama takı konusunda bişey olursa ilk önce sana gelirim sormaya, teşekkür ederim.

  5. Sevgili boncuk hanım, kaç teknik yapmışsın diye sorunca sende yapıyorsun sandım. Tabiki gelirsen bende yardımcı olurum. Sevgiler.