YILDIZ YAĞMURU

-
Yıldızlı Pike
Yıldızlı Pike

Sizlerle kırkyama tekniği ile çalıştığımız pikeyi paylaşmak istedim. Aslında bu pikeyi yatak örtüsü olarakta kullanabilirsiniz.Modelde görüldüğü üzere ortada büyük bir yıldız, köşelerde ise ufak yıldızlar var. Kenarlarında ise yıldızların kalıbından baklava şeklinde bordürümüz ve şeritimiz var. Kırkyama çalışmalarının altına elyaf yerleştirdikki daha kabarık olsun. Bu modeli patchwork dergilerinin birinde görüp uyguladım. Yorumlarınızı bekliyorum.

18 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    harika vallahi, bayıldım buna da.sen benim kartpostalın yanına bir de şunlardan bir iki takım eklesene be arkadaşım:)))))

  2. waooowwwwbende bir dönem ismekte yıldız çalışmıştım ama sadece yapmaya çalışmıştım…acaip zor bişi ya da ben zorlandım sonra da gtmedm kursa :)

  3. fiamma1

    Yine ne yaptınız siz böyle sevgili yamalı bohca…harika olmuş.tek tek nasılda muntazam yapılmış bunlar sanki baskı gibi:) Kaç günde yapılıyor mesela ortadaki çiçek ve tam bir örtünün bitmesi????Renk seçimi renklerin geçişi de ayrı güzel…

  4. Yamali bohca

    Arkadaşlar bir iki gündür işlerim vardı bilgisayarın başına oturamadım. Yazılarımın ikiside çıkmış, cevaplamakta geciktim kusura bakmayın.

  5. Yamali bohca

    sweetbitter, çok teşekkür ederim renklerin ve desenlerin seçimini isabettli bulmana sevindim:))Acemim sanada çok teşekkürler, canım.nazesen sanada çok teşekkür ederim, beni utandırıyorsunnrhnmrl çok teşekkürlersimgeceylan sanada çok teşekkürler, kursu bırakmana çok üzüldüm:((( Keşke azmedip devam etseydinFigen abla çok teşkkürlerFiamma1 çok teşekkür ederim. Bu örtünüyü eğer üzerine düşerseniz 2-3 haftada bitirebilirsiniz. Beğenmene sevindimNoblesse çok teşekkürlerKırkpare sizede teşekkürler canımDenDenAk çok teşekkürlerKriciğim, çok teşekkür ederim canım

Bir Cevap Yazın