Salı, Aralık 6, 2016
YILDIZLARIN ALTINDA UYUMAK İSTER MİSİNİZ?

47

Bundan dört yıl önce yaptığımız yorganın bir bloğu 5X5 cm kare kalıpla yaptığımız 4 adat yıldızdan oluşmaktadır. Kenarlarınada aynı kalıpla bordür çalıştık. Elimizde kalan küçük kumaşları da değerlendirmiş olduk. Böyle bir yorgana kim sahip olmak ister? Parmak kaldırsın:))

47 YORUMLAR

  1. HEM BÜTÜN PARMAKLARIMI KALDIRIYORUM, HEM AYTACA KATILIYORUM, HEMDE TÜM YORUMLARA KATILIYORUM. ÇOOOOK GÜZEL BİR YORGAN ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM…

  2. yaaaa o kadar çok seviyorum ki kırkyamayı(patchwork mü daha doğru bilmiyorum))keşke yapabilsem ama çok emek istiyor çookkk…elinize sağlık. bende istiyorum geç oldu ama bundan sonraki lütfen benim olsun :)

  3. Güldenn çok teşekkür ederim. Elbette sizde yapabilirsiniz, yapamıyacak bir şey yok. Yeterki isteyin ve azmedin.Bundan sonraki onayda bekliyor, oda sizin olsun:))))

  4. Elde kalan kumaşları boyle bir eserle değerlendirmek kuvvetli bir matematik ister sanırım.Yetmeyebilirler,dengeli bir dağılım olmayabilir.Ayrıca işin estetiği de önemli.Kombinasyon göze hoş görünmeli.Bu yorganda da bu ozellikler var.Harikasınız.Ne denir ki size.

  5. Çok teşekkür ederim tuffeciğim. Haklısın kırkyama yapabilmek için matemetik ve özelliklede geometri bilmek gerekirki açıları, dairenin çevresini, alanı vb. hesaplıyasın.

  6. Bu yazıma yıldız gönderen aytacrafts, tuffe, orece, Noblesse, Figen abla, gonuldenele, cam guzeli, kirkpare, 03bellinda, belgin41, Ak Pinar ve pinkly her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum:))

  7. Aaa gözden kaçırmışım, yine harika bir çalışma, eline sağlık YamalıBohça.:) Şiir gibi oldu.:PPBen şimdi neden kırkyama yapamayacağımı anladım; öyle gometrik hesaplarla falan uğraşamayacağım için olsa gerek.:)Ben anlamadım, siz şimdi bunu hediye mi edeceksiniz? Eğer öyleyse benim oğlum da parmak kaldırıyor sayın. Yakında taşınacağımız yeni odasında kullanacakmış.:PP(Gerçi annesi öyle istiyor ama olsun ;-))