Cumartesi, Aralık 10, 2016

YO – YO MUCİZESİ

14

Yapılışı hakkında bu siteden fikir sahibi olacağınız YO-YO, bildiğiniz gibi ya da bilmiyorsanız pathwork’ un ( kırkyama ) bir tekniği.Çocuklarınızın oda kapılarına, üzerine onların ismini işleyeceğiniz kapı süsleri mi ?… Yoksa

Yo-yo şeklinde oluşturacağınız çeşitli kumaş parçalarını çeşit çeşit değerlendirin.

anahtarlıklar mı yaparsınız … orası artık sizin bileceğiniz iş…

14 YORUMLAR

  1. bu yo-yo tam olarak nasıl yapılıyo acaba? benim anladığım kadarıyla; yuvarlak bi kumaş kesiyoruz, kenardan teel geçip büzüyoruz, sonra deliği ortaya getirip ütülüyo muyuz? bi bilen iyice tarif ediverse, püf nokatsı varsa bi anlatıverse sevaba girecek walla, zira çok güzel şeyler yapılmış, benim de deneyesim geldi.

  2. ilk defa yoyo görüorum.. dolayısıyla anlayamadım patchworkdan bunu ayıran ya da bunları yo-yo yapan nedir? siteye de baktım ama basmadı ::)

  3. peki teğeli ne kadar mesafeden almak lazım, yani dibe ne kadar yakınsa o kadar iyi mi durur, bi de kenarlarını kıvırmadan teğelliyoruz di mi?

  4. Ben bazen kıvırmadan bazen yarım cm. kadar kıvırıp teğelliyorum, kumaşın kalınlığına göre değişiyor. Eğer ortaya düğme, boncuk vs. koyup kapatmayacaksan içe kıvırmak temiz görüntü sağlar. Teğeli de 2-3 mm. geriden alabilirsin. Teğel aralıklarının eşit olması düzgün görüntü sağlar.

  5. Sesiber çok sağol valla, ben siteye koydum ama denemeye bi fırsatım olmadı. Ama dediğin gibi ütüleme yok.