Yoğurt Kabından Saksı

-
Malzemeler
Malzemeler
saksının son hali
saksının son hali
Yakın çekim
Yakın çekim
Başka açıdan çekim
Başka açıdan çekim

İstemeden yapılan herşey insana zor geliyor. Dekupajı ilk yaptığımda o kadar zorlalnmıştım ki, “bir daha yapmam” demiştim. Oysa tekniği kavrayıp, püf noktalarını öğrenince bu işi çok sevdim. İsteyerek yapıyor ve çok keyif alıyorum.Bu saksıyı da 30 dakika gibi kısa bir sürede tamamlayıverdim.Elimde küçük bir yoğurt kabı vardı. Sünger yardımıyla 2 kat beyaza boyadım. Boyama işlemi fırçayla daha zor oluyor. Akrilik boya kullandığım için çok çabuk kuruyor zaten. Boya kururken seçtiğim papatya desenini nakış makasıyla dikkatlice peçeteden ayırdım. Peçete tutkalıyla da yoğurt kabına yapıştırdım. Diğer desenleri de kesip tasarladığım şekilde yapıştırdım. Yarın yat verniği ile vernikleyeceğim. Özellikle yat verniği kullanacağım. Çünkü saksı sürekli su ile muhatap olacak. Boya ve peçetenin kabarıp soyulmasını hiç istemem. Şimdilik dekupajlı saksının içine yeni ektiğim mini sümbül saksısını yerleştirdim. Artık sıra diğer saksılarda. Bahçemi irili ufaklı şık saksılarla süslemek istiyorum. Umarım üşenmem.

4 yorum gelmiş

  1. GGuven

    Nasıl yapıldığını anlatırken uzun sürüyor ama inanın türlü yemeği yapmak kadar kolay. Ben küçük denemeler yaparak elimi alıştırmaya ve tekniği kapmaya çalışıyorum. Zamanla banyo aksesuarları, çerçeveler ve belki de zigon sehpalar üzerinde çalışabilir ve bir çok şeyi piyasaya göre çok daha ucuza getirebilirim.

  2. GGuven

    Çok teşekkür ederim “hayatatölyem” Bir şeyler üretirken inanılmaz terapi oluyor insan. Bazen sonuç kötü bile olsa her çalışma ayrı bir keyif. Bu ilk çalışmalarım arasında. İnşallah daha da güzelleşecek yaptıklarım.

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum