Yoğurt Kapları Oldu Saklama Kapları

-

Evde saklama kabı olarak çok işe yarayan ama üzerindeki yazılardan hiç hoşlanmadığım yoğurt kapları dekupaj uygulayarak bakın nasıl saklama kaplarına dönüştü ve dolabın en gizli köşelerinden süs olsun diye tezgah üzerine terfi etti. Dekupaj modellerinin çoğunu buradan alıp bastırdım.

17 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık, ben de sizin gibi uzerindeki yazılardan hoşlanmıyorum her ne kadar çok işe yarasalar da, bu yüzden onları altı yapışkanlı folyo kağıt ile kaplıyorum. Ama bu daha güzel bir fikir… Şu dikdörtgen olanlarla ilgili çalışmalarınız da var mı?

  2. dolunay82

    Bende yoğurt kaplarını kullananlardanım.Ama benimkiler henüz bu kadar terfi edemedi:)Birde içinde ne olduğunu yazmak çok işe yarayan bir yöntem.Güle güle kullanın.Zahmet olmazsa anlatırmısınız yapılışını?Ben hiç dekupaj yapmadım.Ama bunları görünce iyice heveslendim.

  3. 38ela

    fikir çok güzel emeğinize sağlık ama şunu söylemeden geçemiycem:yogurt kabı,dondurma kabı… gibi pastikler çok kalitesiz bi plastikden yapıldığını ve yiyecek içecek saklamak için kesinlikle kullanılmaması gerektigini okumuştum.ben okudugumdan beri kullanmıyorum bilmenizi istedim.

  4. oyachn

    Beyaz plastikler için bu dediğinizi duymamıştım yoğurt ve dondurma çok çabuk enzim üretebilen gıdalar yapmamaları lazım diyorum ama bizim ülkemizde herşey olabilir tabii herşeye rağmen boyaları güzel olmuş eline sağlık.

  5. adadenizi

    güzel duruyor. Biz yoğurt kaplarını genelde saksı yapıyoruz. Eşim tohumdan ağaç büyütmeye bayılır. O kullanıyor

  6. ozlemyr

    Yorumlarınız için teşekkürler. Bu işe kafa yorduktan sonra iki çeşit kap olduğunu farkettim, bir kısmı boyayla, bir kısmı yapıştırma ile markalarını basmış. Ben yapıştırmalarını bir bıçak yardımıyla kazıyıp hafifçe zımparaladım. Sonra da akrilik boya ile iki kat istediğim renge boyayıp renkli fotokopi ile çoğalttığım resimleri yapıştırdım. Sonra da vernikledim. Yalnız ilk önce yat verniği kullandım ama kokusu fazla olunca içine koyduğum bakliyatları da kokutur endişesi ile diğerlerinde su bazlı vernik kullandım. Boncuk boya ile de üzerlerine isimlerini yazdım. Plastiklerin zararlı olmalarına gelince haklı olabilirsiniz, benim de endişelerim yok değil ama özellikle bakliyat ve kuruyemişleri saklamak için çok kullanışlılar. Sıcak su ile yıkamamaya ve güneş almayan yerlerde kullanmamaya çalışarak içindeki kimyasalların değişime uğramalarını en aza indiriyorum.

  7. sesiber

    Ellerinize sağlık. Zararlarından korunmak için içlerine bez kılıflar dikip hem korumuş hem de dekoratif görüntüyü desteklemiş olursunuz.Bu da benim yapışkan kağıt kaplama yoğurt kovam. Ben makaralarımı koydum içine.

  8. merytolg

    çok şeker olmuşlar evet gün ışığına ne kadar az maruz kalırsa okadar zararsız diye biliyorum güle güle kullanın çok cici olmuşlar

  9. Rosamary

    çok güzel olmuş elinize sağlık ben bişey sormak istiyorum desenleri normal kağıta çıkardınız anladığım kadarıyla dekopaj tutkalı mı sürdünüz?dekopaj tutkalı ve ya vernik kağıtı eritmedi mi?sadece yağlı kağıt olarak biliyordum ben

Bir Cevap Yazın