Yoğurt kovasından yepyeni bir kutuya geri dönüşüm

-

geri dönüşüm örnekleri
Evet arkadaşlar hepimizin evinde illa ki bulunan bir kutudan bakın ne çıktı ortaya, bakın bakalım beğenecek misiniz? :)
Kovamı güzelce yıkayıp kuruladım, peçetemi kovanın ebatlarına göre kesip hazırladım. Daha sonra dekupaj tutkalıyla yapıştırdım, bütün olarak yapıştırdığım için birkaç kez yırtıldı ama sabrın sonu selamettir :) Düşe kalka yaptım çok şükür. Üst kapak için ise kovanın tabanını peçetenin kullanmak istediğim kısmına koydum, tersten tükenmez kalemle çizip kestim, sonra da kapağa yapıştırdım.

geri dönüşüm örnekleri
Bazı yerlerde peçete esnediği için buruşmalar oldu ama ilk denemeye göre iyi oldu :) Daha sonra akrilik gül kurusu boyayla puantiye yaptım. Büyük puantiyeler arkası silgili kurşun kalemle, küçükler ise toplu iğneyle yapıldı.. Bu kovaları yenileyip ister deterjan kutusu ister saksı (balkonlarda çok şık duracağına eminim) ister organizer olarak kullanın :)

4 yorum gelmiş

  1. zeze

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ, ELİNİZE SAĞLIK…
    BEN DE ÇOK MERAK EDİYORUM DEKUPAJ ÇALIŞMASINI BİR O KALDI EL ATMADIĞIM GALİBA :))))

  2. pamuk sekeri

    teşekkür ederim :) bence deneyin çok güzel duruyor yaptığınız objede biraz dikkat gerektiyor o kadar malum yırtılma riski yüksek :)

Bir Cevap Yazın

pamuk sekeri

DERYA T.K ..el işlerini yapmayı da başkalarına fikir versin diye paylaşmayı da seven birisi olarak bende buradayım..hepimizin eline emeğine sağlık :)

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum