Yumurcakları Sevindirelim

-
sandalet
sandalet

Yazın geçmesine belki az zaman kaldı ama bu sandaletler kışın evin içinde yumurcaklara patik olarak da giydirilebilir sanırım siz ne dersiniz?Büyüklüğünü ayak boyuna göre ayarlamak size düşüyor.

23 yorum gelmiş

  1. moonless diyor ki;yaa arkadaşlar, bunun üst kısmını nasıl yapmışlar fikri olan var mı?

    evet var:)tabanını ördükten sonra…üst kısmını üzerinde öreceksiniz…ayağğın gececeği ölçüde zincir çekip karşılıklı taraflardan birleştirin…üzerini sık iğne örün…ikinci sıranın zincirini çekerken birinci sırada yaptığınız sayıya göre ortalayıp..birleştirin…(örerken birleştirin)diğer sıralarda aynı şekilde devam eder…belki anlatamamış olabilirim ama en azından çağrışım yapmıştır bazı fikirler sizde…en ortasına güzel bir çiçek motif yapıp yine zincirlerle tuturabilirsiniz…sağlam olaması için mutlaka zincirlerin üzerini sık iğne örmeyi ihmal etmeyin ama…(miray olsa daha iyi anlatırdı..)

  2. çok iyi yapmışsın yıldız 32 ben kaçırmışım bunları.bayıldım.çocuklara da yaparız kendimize de yapabiliriz gibi geldi bana:)))))) ::))))

  3. hiç bile……. mutlaka kendime yapıcam hem babetlerinde ilk modelleri çocuklar için değilmiydi.sonra bir baktık büyükler içinde yapılmış.:))))

  4. :)) Tam da yaz gelmişken… Giyildiğini düşünüyorum da hele bir de yeni yürüyen bir yumurcaksa yerim ben onuuuu :D

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Yapay deri tozluk yapımı

| | 2 Yorum