Yumurta boyama

-

Yumurta boyama
Yumurtaları süsledim :) Hemen hemen hergün kabuklarını çöpe attığımız yumurtaların bu kadar süslenip de baş köşeye yerleşebileceğini hiç düşünmemiştim :) Oysa ki insan isteyince nelerden neler yaratabiliyormuş. Hele ki kendi yapınca pek bir kıymetli oluyor :)

12 yorum gelmiş

  1. çok teşekkürler..
    evet yumurtaların içlerini boşalttım.Yumurtanın iki başından bir çivi yardımıyla hafifçe bastırarak delik açıyorsunuz, sonra içindeki sarısını dağıtmak için kürdan yardımıyla karıştırıp,pipetle üfleyerek diğer taraftan yumurtanın tamamen boşaltılması gerçekleşmiş oluyor.Son olarak da sudan geçirip çalkalarsanız tertemiz oluyor:)

  2. beğenilerinize çok teşekkürler arkadaşlar..diğer çalışmalarımı da görmek isterseniz bloguma da beklerim. eylülhayalim.blogspot.com

  3. Cok tatli olmuslarr benim ufak bir sorum olacak ben arkadasima hediye olarak boyle bisey yapmak istiyorum fakat ustune yazi yazmam gerekli bunu en uygun okunasi bicimde nasil yazabilirim yani herhangi bir stekers falan varmidir acaba buna uygun yoksa fircayla kendim yazmak zorunda miyim ? :) bide nasil sertlestirebilirim icini bosalttiktan sonra? :)

  4. mesajınızı yeni gördüm Potterhead..yazı yazmak için hazır harf dekopaj desenleri var bence onlardan kullanırsanız hem daha şık,hem de daha şirin olur…facebook sayfasında yasemince dekupaj diye bakarsanız,o arkadaşın sayfasında inanılmaz bir arşiv var.harfler albümüne bakın beğenize uygun bir tane seçin:) çıktısını alıp yapıştırın dekupaj tutkalıyla…yumurtanın sertleşmesi boyanıp verniklenince kendiliğinden oluyor ama yine de narin davranmak gerekir:) Kolay gelsin….

Bir Cevap Yazın