Cumartesi, Aralık 10, 2016
Yumurta nasıl ziyan edilir?

Yumurta nasıl ziyan edilir?

8

Tamam yumurta kabukları hoş görünüyor o üzerindeki deliklerle ama, ya ziyan olan yumurtalar?(burun aspiratörü kullandığı için o yumurtaları kullanmadığını düşünüyorum :S )Ha bir de saolsun benim gibi “Acaba o yumurtaların içini nasıl boşaltmışlar?” diye merak edenler için burada işin ilmini de anlatmış.Buyrun

8 YORUMLAR

  1. Çok değişik olmuş akıma figen ablam geldi :))) Bu arada Figen ablam bacağını kırmış evde yatıyor güzelim. Bu aralar yok yani haberiniz ola ….

  2. AAA çok üzüldüm Figenciğime ben de yokluğunu çalışmalarına yoruyordum:(( geçmiş olsun, ahh ahh oyuna da hazırlanıyordu görüyromusun sen şimdi:((Sevgili Sybella geçmiş olsun dileklerimizi ilet lutfen görüşüyorsan, çok üzüldüm morali de bozuktur simdi onca iş arasında talihsizlik :(Güzelmiş yumurtalar fındıkkurdum:)Ama bu işi yapan sıfır kullanmayı akıl eder herhalde ki ziyan olmaz içleri… Ben yılbaşında noel baba yaparken kürdanla delip sallaya sallaya boşaltıyorum biraz bulamac halinde çıkıyor ama afiyetle de yiyiyorum yumurtaları vallahi:))

  3. Yaaa bana da postaneden yazdı da haberim oldu canım benim, ona pano hazırlıyorum da bişiler yazmıştım o da cevabında yazdı. Yatıyormuş bebişim :) Selamınızı da iletirim siz de yazın kızlar…

  4. aaa çok geçmiş olsun gerçekten üzüldüm selamlarımı sevgilerimi ilet sybella… o gelsin asla olumsuzluk yapmıycam söz :))))

  5. hatun yemekte falan ne zaman yumurta kullanacak olsa bu yöntemle içini boşaltıp saklıyormuş yumurtaları. Zamanı çok galiba :D