Yünden püsküllü kitap ayracı

-

kitap ayracı
Öncelikle ayracımızın ne kadar uzun olacağına karar verip ona göre yaklaşık aynı boylarda yün kesiyoruz. Kestiğimiz yünleri onarlı şekilde gruplayıp bağlıyoruz.
Biraz uzun bir ip alıyoruz, püskülün birini tam olarak parça yünleri bağladığımız yerin üstünden bağlıyoruz. Bir veya iki düğüm atıyoruz. Resimdeki gibi diğer püskülü yerleştirip aynı şekilde bağlıyoruz.
Bu işlemi ayraç istediğimiz boya gelene kadar yapıyoruz. Ayracımız hazır :)

kitap ayracı

kitap ayracı

kitap ayracı

kitap ayracı

Bir Cevap Yazın

digdem12

Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)

Silikon telefon kılıfı nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Parlak taşlar ve boncuklarla dekorasyon – bir buket ev

| | 0 Yorum

Hama boncuklu bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Sticker ve boncuklarla sabun süsleme

| | 0 Yorum

Oda kokusu nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sanat kili ile çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Ebru sanatından kolaj çalışması

| | 0 Yorum

Sahte krema süslemeli fincan takımı

| | 1 Yorum

Sanat kili ile sepet nasıl yapılır?

| | 0 Yorum