ZAMBAK DESENLİ KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ

-

Yaptırdığım kırkyama yatak örtülerinden birisini daha sizlerin beğenisine sunuyorum. Umarım diğerleri gibi bunuda beğenirsiniz.

32 yorum gelmiş

  1. Harika olmuş doğrusu. Renkler, model herşey çok güzel. Ellerinize sağlık. Eeee ne demişler sarı ile mor yiğidi dağlarda kor :)))

  2. sevimli hayat

    canım ellerin dert görmesin harika olmuş buradada yakında ismek açılacakmış açılır açılmaz ilk işim kırkyama bölümüne yazılmak olacak gerçi haftada bir gün ders veriliyormuş ama olsun ben onada razıyımo kadar emek verilierek ortaya çıkmış bu yatak örtüsüne paha biçilemez doğrusu

  3. Yamali bohca

    Güzel yorumun için çok teşekkürler sevimli hayat. Sizin adınıza çok sevindim. Haftada bir günde olsa yeterli olur sanırım. Siz temel teknikleri almaya bakın. Aslında kırkyama yapmak çok zor değil. Birkaç püf naktasını aldınızmı birde geometri ve matematikle aranız iyise her modeli rahatlıkla yapabilirsiniz. Bende sizin için temel birkaç şey hazırlamaya başlamıştım ama kursa giderseniz gerek kalmayacak gibime geldi. Kursa başlayınca yaptığınız çalışmaları dört gözle bekliyorum. iyi akşamlar.

  4. aytacrafts

    harika çalışmaların var yamalı:)kıskanmaya başladım ben bu örtüleri,sarı ve mor birbirine en yakıştırdığım renklerden,müthiş zevklisin ve ayrıca çook yetenekli.

  5. Yamali bohca

    krizantem çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Az önce çoraptan baykuş yapımınada yazmıştım ama belki gözünden kaçar diye birde buradan yazayım istedim. Bütün gün bir yandan temizlik yapıp bir yandan 10marifeti takip etmekten canım çıktı yorgunluktan. Beni gülümsetip, keyifsizliğimi keyfe dönüştürdün, yorgunluğumu bir anda aldın. Çok sağol canım. Allah’ta senin yüzünü hep güldürsün:))))))))

  6. aytacrafts

    böyle söylersen utanırım yamalıbohçacım,hem senin yaptıklarının hiç birini beceremem ben:)Ayrıca kriizanteme katılmak istiyorum bende:)

  7. Yamali bohca

    aytaç beni mahçup ediyorsun. Senin yaptıklarını da ben beceremem. Hatta bebek yapımına cesaret bile edemiyorum. Harika şeyler yapıyorsun. krizantem’e katılman beni gülümsetti :))))))))))))

  8. Yamali bohca

    Bu yazıma yıldız gönderen aytacrafts, Rosamary, cam güzeli, tuffe, Noblesse, Figen abla, kırpare ve Akpınar çok teşekkür ederim. Tutan elleriniz sağolsun:))

Bir Cevap Yazın

Keçeden el yapımı aksesuar çalışmaları

| | 0 Yorum

Keçeden Vespa aplikesi

| | 0 Yorum

Yaralı kalp – keçe figürler

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: aysehaniminisleri

| | 0 Yorum

Keçeden kalpli dekoratif süs yapımı

| | 0 Yorum

Keçe uyku maskesi

| | 0 Yorum

Keçeden tilki aplikeleri

| | 2 Yorum

Keçe boncuklu nazarlık ve kolye

| | 0 Yorum

Ah o keçe yok mu, neler yapılır neler…

| | 0 Yorum

Keçeli işler

| | 0 Yorum

Keçeden aksesuar ve süsler

| | 0 Yorum

Keçe ile yapılabilecek süslemeler

| | 2 Yorum

Keçeden limonlu konsept

| | 2 Yorum

Keçe kılıflı, düğme süslemeli tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden penguen yapımı

| | 0 Yorum