Cumartesi, Aralık 10, 2016
ZAMBAK DESENLİ KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ

32 YORUMLAR

  1. Harika olmuş doğrusu. Renkler, model herşey çok güzel. Ellerinize sağlık. Eeee ne demişler sarı ile mor yiğidi dağlarda kor :)))

  2. canım ellerin dert görmesin harika olmuş buradada yakında ismek açılacakmış açılır açılmaz ilk işim kırkyama bölümüne yazılmak olacak gerçi haftada bir gün ders veriliyormuş ama olsun ben onada razıyımo kadar emek verilierek ortaya çıkmış bu yatak örtüsüne paha biçilemez doğrusu

  3. Güzel yorumun için çok teşekkürler sevimli hayat. Sizin adınıza çok sevindim. Haftada bir günde olsa yeterli olur sanırım. Siz temel teknikleri almaya bakın. Aslında kırkyama yapmak çok zor değil. Birkaç püf naktasını aldınızmı birde geometri ve matematikle aranız iyise her modeli rahatlıkla yapabilirsiniz. Bende sizin için temel birkaç şey hazırlamaya başlamıştım ama kursa giderseniz gerek kalmayacak gibime geldi. Kursa başlayınca yaptığınız çalışmaları dört gözle bekliyorum. iyi akşamlar.

  4. harika çalışmaların var yamalı:)kıskanmaya başladım ben bu örtüleri,sarı ve mor birbirine en yakıştırdığım renklerden,müthiş zevklisin ve ayrıca çook yetenekli.

  5. krizantem çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Az önce çoraptan baykuş yapımınada yazmıştım ama belki gözünden kaçar diye birde buradan yazayım istedim. Bütün gün bir yandan temizlik yapıp bir yandan 10marifeti takip etmekten canım çıktı yorgunluktan. Beni gülümsetip, keyifsizliğimi keyfe dönüştürdün, yorgunluğumu bir anda aldın. Çok sağol canım. Allah’ta senin yüzünü hep güldürsün:))))))))

  6. böyle söylersen utanırım yamalıbohçacım,hem senin yaptıklarının hiç birini beceremem ben:)Ayrıca kriizanteme katılmak istiyorum bende:)

  7. aytaç beni mahçup ediyorsun. Senin yaptıklarını da ben beceremem. Hatta bebek yapımına cesaret bile edemiyorum. Harika şeyler yapıyorsun. krizantem’e katılman beni gülümsetti :))))))))))))

  8. Bu yazıma yıldız gönderen aytacrafts, Rosamary, cam güzeli, tuffe, Noblesse, Figen abla, kırpare ve Akpınar çok teşekkür ederim. Tutan elleriniz sağolsun:))