20 yorum gelmiş

  1. kondor

    mugearikan hanım yaptıklarınız beni pc. ekranına çekiyor adete hiç abartmadan yazıyorum yalnız mümkün ise takılmış haliyle fotoğrafta koyabilirmisiniz bendeniz takı takma özürlüsü olarak bu harika takıları takılmış hali ile gözümün önüne getiremiyorum.Nacizane bu fikrimin güzel öykülerle canlandırdığınız takılarınızın dahada şekil bulacağınıda eklemek isterim.Ama fotoğraf çekimlerinizin şu halde bile göz alıcı.

  2. banuca

  3. dilevser

  4. mugearikan

    Merhaba Kondor, ilginç bir öneri getirmişsin hiç aklıma gelmemişti kullanım hali ile sergilemek:o)) hoş bir mankene ihtiyacım olacak…kolyelerimi genellikle alternatif kullanılacak ebatlar ve modellerde yapmaya çalışıyorum ki sanki bir kaç kolye alınmış keyfi yaşansın diye:o))Güzel yorumun ve fikrin için tekrar teşekkür ederim.

  5. mugearikan

    nrhnmrl,asenayagmur,Ortancam,dilevser,fiamma1,banuca,herbalist,DenDenAk,nisosum,kriizantem,ayselll,glin,gonuldenele..heyo hepinizin adını anabildim çok sevinçliyim:o))Yorumlarınız yüzüme yapışan bir gülümseme katıyor, sevginize teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın

mugearikan

Önce takı….yıllarca,10 yılı aşkın bir süre..resmen aşk. Aşkın mola vakti geldiğinde yeni bir aşk çoktan doğmuştu ahşap…sonsuz…yapıyorum, satıyorum..

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum