Ziçev İçin Sabun Süslüyoruz

-

sabun süsleme
Zihinsel yetersiz çocukların eğitim ve korunma ihtiyaçlarını gidermek için kurulmuş bir vakıf olan ZİÇEV  için gönüllü arkadaşlarımızla yapmakta olduğumuz bu sabunlar; nikah, doğum günü, doğum vb. gibi kutlamalarınızda hatıra olarak kullanılabilir. İlgilenenler için vakıf İstanbul şube başkanı Nilgün Kafkaslı Şahin veya arkadaşlarından bilgi alabilirsiniz.

Hulya Gencay

Mimar, her türlü, el işi, nakış, pachwork, takı, dikiş, dekorasyon önerileri, örgü, keçe, moda, boyama ve daha ne varsa hepsine meraklı, gezenti, hayalperest bir kadınım.

9 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    cok takdır edıcı ellerınıze saglık….benım özurlu bır kızım var ama böyle bır vakıftan haberım yok..ankarada yokmu böyle vakıflar

  2. Hulya Gencay

    ssserpil çok özür dilerim, üç gündür ben de Ankara’daydım. Onun için mesajınızı göremedim, tabiki var. İnternette: “http://www.zicev.org.tr” veya “merkez.ziçev@gmail.com” adresinden ulaşabilirsiniz. Adres: Vilayet Evi Karşısı, Gülermek Fabrikası Yanı, Gölbaşı / Ankara Tel: 0312 484 24 70 ve 0312 484 85 88 telefonlarından ulaşabilirsiniz…Yavrumuzun eğitim almasına yardımcı olmaya vesile olursam ne mutlu…Daha sonra konu hakkında beni bilgilendirir misiniz lütfen…

  3. ssserpil

    cok tesekkur ederım hulya hanım yarın arayacam bu numarayı..egıtım alıyor ama yeterlı degıl haftada 3 saat sadece….

Bir Cevap Yazın