Cuma, Aralık 9, 2016
Zımbasal Hareketler Manifestosu

Zımbasal Hareketler Manifestosu

28

Zımbayla bi geçmişim var,sene 19.. annemler alışverişte mağazadayızbende uğraşılacak bilumum materyaller arama eğilimindeyimve ‘buldum’ >tel zımbaGayri ihtiyari ‘şunu da döşesem fena olmaz’ deyip,kendimi apartmanın bodrumundan eve mekik dokurken buluyorum.Farz-ı misal bi tabure ya da mermer bi sehpa kapıp geliyorum‘yürü ya kulum’ diyorum.*Tabure; evdeki boyacıların ayaklar altına aldığımazlum bi tabureydi.(fotosunu çekmediğim içün izahat ediyorum)Sadece üzerindeki kat kat boyalardan nasibini almamış yüzeyden, suni deri olduğu anlaşılan kumaşı söktüm.Süngeri onca agırlıga ragmen sapasaglamdıSöktüğüm kumaşında arkasını cevirip taburenin altına çaktım çöpe gitmesin günah.Sehpadan arta kalan kumaşla döşedim tabureyi.Sehpaysa, eskilerden kalma mermer sehpaydı komşununbildiginiz üzre sehpanın tahta iskeletiyle,mermerinin hiç bi baglantısı yoktursökmedim yani sadece beyaza boyadım.İki uzun sünger vardı onları birbirine yapıştırıp sehpayı sıfırlayacak sekilde bıçak bileyicisiyle kestim.ve eski analog kullanan fotocular bilir – deklanşöre basıldığında ki o sesin verdiği hazzı-çat çat zımbalarkende aynını yaşadım vallahi.Vesselam..

28 YORUMLAR

  1. muhteşem olmuş,bayıldım,ellerine sağlık:) umarım komşuların geri almazlar bodrumda kendine ait olanları bu hallerini görünce:)))

  2. Teşekkürler FIAMMA..Vallahi aidat vermeye geldi geçen,’kapıda beklemeyin buyurun geçin(döşediğim sehpayı göstererek) ‘ dedimocakta yemeğim var, kapıyı aralık bıraktımklişelerinden birini sölemesini ümit edereklakin geçti oturdu hatuninceledi durdu ama tanımadı neyse ki .)Sağol sağol FINDIKKURDUM..Döşeme zımbası deniyor sanırsam galiba .)*Bende bu aletin isminde değildekullanımında baya zorluk yaşamıştım,meğer zımba telini yanlış yerleştiriyormuşumambalajından kendi ellerimle çıkarmasambozuk bu meret deyip çöpe atardım o kadar.2 gün rötarlı çalıştım sırf bu yüzden

  3. abesleistigal diyor ki;Sağol sağol FINDIKKURDUM..Döşeme zımbası deniyor sanırsam galiba .) *Bende bu aletin isminde değildekullanımında baya zorluk yaşamıştım,meğer zımba telini yanlış yerleştiriyormuşumambalajından kendi ellerimle çıkarmasambozuk bu meret deyip çöpe atardım o kadar.2 gün rötarlı çalıştım sırf bu yüzden

    hmm,döşeme zımbası demek,cok saol.benim de edinesim,yeri göğü döşeyesim var uzun süredir :))

  4. Cümleten teşekkürler zat ı muhteremler..Kumaşın güzelliği yanıltıyor sizleri kanımca,malzemeleri bulundurduktan sonrazımbayı çakacak gücü olan herkesin yapabileceği bi çalışma bu.Hürmetler .)

  5. Teşkür ettim.FİGEN ABLA sevimsiz bi çalışmayı bu şekilde lanse ediyorum ki sevilsin bkz: başarılı oluyorumda .)GÜNEŞEDOĞRU sağolasın.Beğeni dendimi hep şu söz gelir aklıma”seni sevemeyecek kadar beğeniyorum.” of anam off

  6. GÜNEŞEDOĞRU sağolasın.Beğeni dendimi hep şu söz gelir aklıma”seni sevemeyecek kadar beğeniyorum.” of anam off

    :)))) çok tatlı bir espri :)))az önce komşunuz aradı burayı okuyormuş meğerse… :)

  7. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş veee yaşasın yorumlar düzelmiş. Ben kimse yorum yazmıyor sanıyordum. Meğer herkes buradaymış.

  8. Kumaşından ötürü güzel görünüyor zati .)Teşekkürler..Nick hakkaten gerçeğimi yansıtıyor acep?Aydınlı sayılırm bende merak eyledim.

  9. deliyi nerde görsem tanırım desem direk kafadan bi giriş yapmış sayılırmıyım:) sopamı saklasam mı? bilemedim.o zımba birde ben kullanabilsem evde çürümese mavi renk harika ama beyaz ondan harika beyaz eşye istiyorum yapan görünce fesattım geliyor.

  10. Teşekkürler..KONDOR girizgahın pek hoş müstehakımı vere vere topuklarıma sıkmanı bekliyorum, sopa az bile benim gibilere..Zımbayla birlikte teşrif etmeni de bekliyorum.

  11. Tammam işte bu muhteviyatla ben yaptığın işleri göz önünde bulundurarak atasözünü kendime uyarladım çomağı saklayanda akıllanan da ben olmalıyım .)Bilmukabele de geç sen bence .)