Salı, Aralık 6, 2016
zürafa ve kaplumbağa

13 YORUMLAR

  1. Çok sevimli olmuşlar, elinize sağlık. Yalnız magnetler dolapta küflenmeye neden oldu. Bu acaba birtek benim mi başıma geldi diye araştırdım kardeşimin dolabında da aynısı olmuş. Sizlerde böyle bir sorun yaşadınız mı merak ediyorum. Çünkü buranın nem oranı bayağı yüksek, acaba nemden mi? Belki daha kuru bölgelerde olmayabilir diye düşünüyorum.

  2. Çok güzel olmuş. Boyama fikri benim de aklımdan şöyle bir geçmişti ama cesaret edemedim, sonra da unuttum gitti.Bi denemek lazım. Ellerinize sağlık.

  3. Yamalı bohça,magnetlerde küf benim de hep yaşadığım şeydi.Şimdi mutfakta kuzine yakıyorum,olmuyor.Yani sebep nem-rutubet:(Yeniyol,magnetlerin çok güzel olmuş.Keçe bulamayan ben de yapabilirim temizlik bezleriyle.Hatta kitap ayracı da olur,zürafaya bayıldım.Üzerini boyamayı denemedim hiç ama şu yapışkanlı simlerle vaktiyle bu bezlerden birine surat yapmıştım,güzel de olmuştu:)

  4. boyayın boyayın süper oluyor.rengarenk kuşlar yaptım duvar süsü.yakında yayınlanır.yorumlarınız için tşklr.

  5. çok güzel olmuş arkadaşım, güle güle kullan:)yanlız bir şeyi anlamadım ben, magnetlerde küf nasıl oluyor? hangi magnetlerde oluyor? buranın nemi acayip ama benim magnetler neden küflenmiyor? neyi kaçırdım ben acaba?

  6. küf ve nem olayını bende anlamadım acemi. benim dolapta da magnetlerde de bi sorun yok.ama mıknatısdan dolayı dolap zarar görüyormuş diye dumuştum ayrıntısını bilmem