Akıllı ipten kolay bere yapımı

-

akilli-ipten-kolay-bere-yapimi
Akıllı ipten yeğenime pamuk pamuk bir bere ördüm ki vah lele yar :) Lastik kısmını 2 bölümden yaptığım için ikiye katlandığında çocuk beresi, katlanmadığında büyük beresi oluyor. Çok güzel oldu. Bir de yün o kadar güzel çıktı ki yumuşacık. Akıllı bebek yünlerinden. Deneyin derim.

1. sıra: 4 ters, (1 düz – şişe 1 dola – 1 düz – şişe 1 dola – 1 düz – 7 ters) parantez arası sıra sonuna kadar tekrarlıyoruz. Sıra sonunda 4 ilmek de ters örülüyor.

2. sıra: hepsi ters örülüyor. Aslında çift sıraların tümü ters örülüyor.

3. sıra: 4 ters, (2 düz – şişe 1 dola – 1 düz – şişe 1 dola – 2 düz – 7 ters) parantez arası sıra sonuna kadar tekrar ediyoruz. lanacak. Sıra sonunda 4 ilmek de ters örülüyor.

4. sıra: çift sıraların hepsini ters örüyoruz.

Beremizi bu şekilde örüyoruz. Sıra yükseldikçe düz örgünün sayısı bu şekilde artıyor. Ben toplam 8 delik oluşturdum. Sonra da her sırada yaprakların her iki yanından keserek eksilttim. En sonda ters örgüler ve her yapraktaki 1 düz örgü kalana kadar kestim. 3 diş haroşo ördüm, ilmekleri 3’er 3’er topladım. Bir sonraki sırada yine 3’erli topladım. Kalanlarda 4’er 5’er toplanarak kestim. Dönüş sıralarında mutlaka ters örgü olması gerektiğini ekleyeyim.

Bu ve başka birçok çalışmam için bloguma da beklerim: Devamı

Bir Cevap Yazın

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum

Pembe simli bere yapımı

| | 0 Yorum

Kafesli Elsa tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi mavi çocuk beresi yapımı

| | 0 Yorum