Dantel/Nakış

Dantel, nakış, iğne oyası seviyorsanız tam da doğru yerdesiniz. El nakış desenleri, nakış teknikleri, el nakışı hesap işi modelleri, nakış modelleri şemaları, dantel üzerine nakış işleme gibi ilginizi çekebilecek pek çok model ve anlatımlı video bu sayfalarda sizleri bekliyor.
Oyalı yazmaları, kanaviçeli havlu kenarlarını, nakış nakış işlenmiş çeyizlikler, yastık kenarları, örtülerin uçları ve daha pek çok nakışla donatılmış el emeği göz nuru çalışma. Elinde incecik tığla dantel ören anneler, anneanneler var hep çevremizde, hafızamızda. Genç kızların evlilik hazırlıklarında anneleri ya da diğer büyükleri onları dantelli örtülerle, nakışlı bohçalarla hazırlanmış çeyizlerle hazırlamadan edemezler. Bu dantel örnekleri, işlemeler, nakışlar aslında klasiktir, eskimez ama kullanımları yine de zamana ayak uydurmuştur bir parça. Aşağıdaki sayfalarda ilerledikçe türlü örneklerini bulacaksınız bunların.

harika-dantel-nakis-isleme-oya-modelleri

Videolu anlatımlar (kasnak pano işleme, kanaviçe telefon kılıfı, iğne oyası zürafa nasıl yapılır gibi), zarif dantel modelleri, yazma oyaları, güzelim nakış örnekleri, incecik ve renkli iğne oyaları, tüm bunlara dair faydalı ve anlatımlı yöntemler bu sayfalarda sizleri bekliyor. Nakış işlemek, dantel örmek, incecik ve zarif nakış modellerine, güzelim dantel örneklerine bakmak bile hoşunuza gidiyorsa, alın çayınızı gelin hadi.