Perşembe, Ocak 19, 2017
Basit bolero şal örgüsü -anlatımlı

Basit bolero şal örgüsü -anlatımlı

0

bolero-sal-orgusu-anlatimli
Merhaba arkadaşlar, kullanışlı ve basit şal boleroyu sizinle paylaşmak istiyorum. Maalasef denetebileceğim bir mankenim olmadığı için fotoğrafları bu şekilde çekebildim :( Bordo renginde örülmesini şiddetle tavsiye ederim, çok hoş duruyor. Şimdi gelelim tarifine.

** İlmek sayısı olarak kişinin kendisi ne kadar büyük istiyorsa o şekilde belirlemesi gerekiyor. 20 cm kadar pirinç örgü örüyoruz. Daha sonra kişinin vücuduna göre istenilen uzunlukta düz örgü örüyoruz ve tekrar 20 cm kadar pirinç örgü örerek bitiriyoruz. Aşağıdaki fotoğaraftada görüldügü gibi ikiye katlıyoruz, ortasını belli bir uzunlukta boş bırakıp yan kısımlarını dikiyoruz veee bolero şalımız hazırrrr :)

** Ne kadar büyük örülürse o kadar dökümlü ve hoş duruyor… Beğenmeniz dileğimle…

basit-bolero-sal-orgusu-anlatimli

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: