Bez pasta yapımı

-

mavi-bez-bebek-pastasi-yapimi
Bez pasta nasıl yapılır hangi malzemeler gereklidir bu yazımda bahsedeceğim. Ben ilk kez bir bez pasta yaptım, fakat sandığımdan daha kolay ve başarılı oldu (bence : )). Bunun yanında lohusa tacı ve terliği de olmazsa olmaz tabii.

Bez pasta malzemeleri:

  • Bir paket (42’li) yenidoğan bebek bezi.
  • Bir bir metre mavi şerit kurdele
  • Bir makara yazılı kurdele
  • Bir metre mavi tül
  • En alta pastabanlık (simli) 10 tl
  • 10 tane farklı keçe küçük süs
  • Eczane lastiği (bezleri rulo yaptıktan sonra tutturmak için başka bir malzeme de kullanılabilir)
  • Bir silikon tabancası yardımıyla görseldeki gibi ya da istediğiniz şekilde süslenebilir.

    Fotoğrafa bakınca hangi malzeme nasıl kullanılmış anlaşılıyor zaten. Pastaban üzerine bebek bezlerini kule şeklinde rulo yaparak diziyoruz. Ruloları lastik ile bağladım ben.
    Kule şekline gelen bezleri mavi kurdele ile sabitledikten sonra tül ile paket yapıp, zevkime göre süsledim.

    Lohusa terlik ve tacı da; tül güpürlere tutturulan minik çiçekler ve tomurcuklar taç ve terlik üzerine silikon tabancası ile yapıştırılarak yapılıyor.

    cicekli-lohusa-terlikleri

    cicekli-mavi-lohusa-taci-modelleri

Bir Cevap Yazın

Pembe süslemeli bez pasta

| | 0 Yorum

Pembe temalı bebek hediyeliği olarak bez pastası yaptım. Çok şeker oldu. Bloguma erişmek diğer tasarımlarımı görmek isterseniz buyrun beklerim...

Erkek bebek hediyesi bez pasta

| | 0 Yorum

İlk bebek bezi pasta yapışım ve çok severek yaptım.Hediyeleri kendi yaptığım, kumaştan aslan başı çıngırak, erkek çocuk odalarına uygun tablolar ve bir kaç hazır hediye.Güle güle kullansın inşallah.Bez pastanın yapım...

Kurdelelerle süslü bez pasta

| | 0 Yorum

Son zamanlarda o kadar çok melek katıldı ki aramıza hangisine ne alalım, rengi, boyu uyar uymaz falan derken en sonunda hepsine birer bez pasta yapmaya karar verdim. Diğerleri için buyrun...