Birbirinden güzel el yapımı söz-nişan tepsileri

-

pudra-renkli-zarif-klasik-soz-tepsisi-ve-suslu-makas

Söz ve nişan tepsileri el emeği, el yapımı olunca daha bir kıymetli, daha bir güzel. En zarif ve sade olanından en gösterişlisine, her zevke ve anlayışa göre süslenen bu tepsiler sık sık karşımıza çıkıyor. Çiftlerin mutlu anlarının eşlikçileri olan bu tepsilerin birbirinden güzel örnekleri sıkça karşımıza çıkıyor. Biz de hem burada hem de Instagram hesabımızda yayına aldığımız süslemeli tepsilerden bir derleme yapalım dedik, meraklısı, ihtiyacı olan topluca bir seçki bulsun karşısında diye. Bu en üstteki model ne kadar zarif değil mi mesela, açık pembe-somon renginde boyanmış tepsi bir sıra inci ile süslenmiş. Ortasında beyaz, zarif bir figür var. Makas da incecik kurdele ve birkaç inci boncuk ile süslenmiş.

aynali-dekoratif-cicek-suslemeli-gosterisli-nisan-tepsisi

Bu tip aynalı söz-nişan tepsileri son zamanlarda sık görülmeye başladı. Yapay çiçeklerle süslenen bu tepsilerin yanında tabii ki süslü bir makas ve yine aynalı, üzerine isim kazınmış yüzüklükler de ekleniyor. Bu model de çok zarif olmuş.

dantel-suslu-nisan-tepsisi-ve-makasi

Dantelin zarafetini kim inkar edebilir ki? Bu klasik söz-nişan tepsisi modeli incecik beyaz dantel ile kaplanmış. Makas da yapay incilerle ve beyaz kurdele ile süslenmiş. Çok zarif görünmüyor mu sizce de bu tepsi modeli? gelin gibi adeta.

kalp-seklinde-ahsap-inci-boncuk-suslu-nisan-makasi

Ahşap tepsi kalp şeklinde kesilmiş. Çevresi yarım inci boncuk dizisi ile süslenmiş. Minik beyaz güvercinler çiçekten bir yuvada oturuyor, zarifçe süslenmiş beyaz makas da buna eşlik ediyor. Harika bir söz-nişan tepsisi modeli olmuş.

polyester-suslemeli-dekoratif-soz-tepsisi

Polyester boyama tepsi çok klasik ve hoş bir model. Üzerinde kumrular ve çok naif bir yüzük kutusu var. Minicik güllerle süslü makas da eklenmiş bu nefis söz-nişan tepsisi örneğine.

aynali-suslu-nisan-soz-tepsisi

Aynalı tepsilerden hoşlananlar için bu kenarları metalik süslemeli aynalı söz-nişan tepsisi hazırlanmış. Minik parlak taşlarla süslü yüzük kutuları, kurdele ile süslü minik bir makas ve minicik bir gül buketi de manzarayı tamamlıyor.

kanavice-suslemeli-nisan-tepsisi

Bu ahşap, klasik tepsi kanaviçeli güzel bir nakışla süslenmiş. Özel günün tarihi ve çiftin isimleri kanaviçe ile etamine aktarılmış ve ortaya bu harika tepsi çıkmış.

mor-cicekli-zarif-aynali-soz-nisan-tepsisi

Sade ve zarif tepsilerden yana olanlar için bu mor tül çiçeklerle süslü pleksi söz-nişan tepsisi modeli biçilmiş kaftan.

pleksi-isimli-cicekli-kapi-susu-veya-nisan-tepsisi

Rengarenk yapay çiçeklerle süslenmiş bu aynalı tepsinin üzerine çiftin isimleri kazınmış. Tepsi olarak kullanımdan kalkınca kapı süsü olarak hayatına devam edecek.

kenarlari-cicekli-aynali-yuzuk-tepsisi

Yine aynalı söz-nişan tepsisi modellerinden hoşlananlar için bir kenarı gösterişli ama zarif yapay çiçeklerle süslü bu model çok iyi bir seçenek.

kasnak-ve-cuval-kumasi-ile-soz-nisan-tepsisi

Doğal dokuları sevenler, çuval kumaşı gerilmiş ahşap kasnak üzerine tasarlanmış bu söz tepsisini çok sevecek. Birkaç yapay şakayık, mor kurdelelerle süslenmiş makas ve yüzüklük harika durmuş.

suslu-mor-cicekli*soz-tepsisi

Aynalı, incili, çiçekli, mor püsküllü ve kurdeleli bu söz-nişan tepsisi modeli de çok hoş.

ipek-bocegi-kozasi-suslemeli-orijinal-nisan-tepsisi

Gümüş çerçeve modeli tepsinin iç kısmında çiçekler ve ipek böceği kozalarından oluşan orijinal bir süsleme var. Göz alıcı bir tepsi olmuş bu da.

mor-cicekli-aynali-soz-nisan-tepsisi

Aynalı tepsileri sevenler için kenarları kesilmiş, süslü bir söz-nişan tepsisi modeli de bu. Mor çiçeklerle oluşturulmuş minicik bir buket var tepside. Yine mor kurdele ile süslenmiş bir makas ve isimli kalp şeklinde yüzük kutuları da eksik değil elbette.

Bir Cevap Yazın

shane

Çuval kumaşından nişan tepsisi

| | 0 Yorum

Pembe güllü yüzük tepsisi

| | 0 Yorum

Mor çiçekli nişan tepsisi

| | 5 Yorum

Taşlı yüzüklük, aynalı nişan tepsisi

| | 2 Yorum

İnci boncuk ve aynalı nişan / söz tepsisi

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla nişan tepsisi nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Yüzük tepsisi

| | 0 Yorum

Keçeden söz ve nişan tepsisi

| | 0 Yorum