Salı, Ocak 17, 2017
Oyuncakta tırnak yapımı ve amigurumi kedicik

0

örgü modelleri
Örgüde ayrıntılardan hoşlananlar için tırnak yapımından bahsedeceğim. Amigurumi bir kedi örüyoruz ve kedinin ayaklarına tırnak yapmamız gerekiyor. Aynı şekilde köpek ya da dinozor da örüyor olsanız benzer şekilde tırnak yapmanız gerekebilir ve bu yöntemi kullanabilirsiniz.

Sihirli halkamızdan sık iğneleri çıkarak istediğimiz büyüklükte bir ayak için halka tabanımızı oluşturmuştuk. Şimdi tırnak yapmak istediğiniz yere iki kere tığdan çıkmadan trabzan yapın. Trabzan nasıl yapılır bilmiyorsanız, 10marifet.org arama çubuğuna “tığ işi trabzan video” yazarak açıklamalı trabzan yapımı videosuna ulaşabilirsiniz. Resimlerde de ilerleyişi görüyorsunuz.

örgü modelleri

örgü modelleri
İpi tek seferde iki trabzandan çıkarın.

örgü modelleri
İlk tırnak oluştu. Araya bir tane sık iğne yapın ve aynı işlemleri tekrarlayarak ikinci tırnağı yapın. Araya bir sık iğne daha yaparak üçüncü tırnağı da yapın. İstediğiniz kadar tırnağı bu şekilde oluşturabilirsiniz.

örgü modelleri
Tırnaklar oluştu. Üzerini örerek patinizi tamamlayabilirsiniz. Ben bu patiyi Caillou’nun kedisi Gilbert’a yaptım. Şöyle bir amigurumi kediciğimiz oldu:

amigurumi kedi