Amigurumi bebek için kumaş elbise

-

amigurumi-bebekler-orgu-oyuncak-modelleri
Merhaba sevgili 10marifetli dostlarım. Uzun zamandır blogumda yazmadığım gibi burada da yazmadığımı fark ettim. Bu sıcakta bilgisayar başında durmak gerçekten çok zor geliyor. Bu tembelliğim ondan olsa gerek :)
Hele yaz sıcağında örgü hiiç örülmüyor. Öyleyse haydi dikiş makinesinin başına! :)

-2
Hep kendimize mi elbise dikeceğiz? Bu zavallı oyuncak bebekler n’aapsın? Daha önce ördüğüm amigurumi bebeğim vardı, ona bir elbise dikeyim dedim. Uzun müddettir aklımda olan ama bir türlü cesaret edemediğim, yapabilir miyim yapamaz mıyım diye düşündüğüm o elbiseyi, nihayet cesaret edip diktim. İyi ki de dikmişim, ne çok sevdim anlatamam :)

Tam hayal ettiğim gibi prenses tarzında bir elbise oldu. Zevkime göre süsleyip püsledim. Arka kısmını çekmeyi unutmuşum, arkada bir de fiyonk var cipcici. Ve arkadan çıtçıtlı elbisem. Kollarını karpuz kol yapmayı hayal etmiştim. Ama amigurumi bebeklerin elleri tombiş olduğu için, elbisenin kolu elden girmeyecekti. Bu sebeple böyle fırfırlı bir kol yaptım. Etek kısmına dantel diktim. Uzun dikdörtgen bir kumaşı büzdürerek eteğin ucuna diktim. Elbisenin eteğine belden pile yaptım. Elbisenin üst kalıbını da bebeğime göre birkaç deneme-yanılma ile kendim çıkardım. Yakayı makinede hazırlayıp elde diktim. Yakanın ortasına da bir fiyonk düğme diktim. Çantası için de oval kestiğim kumaşı basit bir şekilde makinede diktim. Kenarlarına da yine etek ucundaki gibi fırfır kullandım, kurdele ile sapını oluşturdum. İşte hepsi bu kadar… :)

Daha fazla görsel için bloguma bekliyorum.
Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum

Amigurumi Noel Baba nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü bebekler – 1

| | 3 Yorum