Amigurumi oyuncak tavşancık

-

amigurumi-orgu-oyuncak-tavsan
Amigurumi oyuncak tavşan! …kalbur saman içinde evde kendi başına oturan Garip, Kuzu’nun yokluğunda kafasını ve dahi ellerini oyalacak ne yapsam diye düşünürken aklına Kuzu’nun minik, şirin (tüm çocuklar öyledir gerçi) yeğeni için bir şey yapmak gelmiş. Öyle ya; Kuzu, yeğeninin yanındayken Garip onu ne kadar özlüyorsa; yeğeni de Kuzu, Garip’in yanındayken Kuzu’yu çok özlüyormuş. Garip eğer, minik bir oyuncak örerse, belki Kuzu’nun Garip’in yanında olduğu zamanlar için Garip’i affedeceğini düşünmüş minik yeğenin. “Hem” demiş Garip… “Belki bir gün, bu minik tavşancık sağ salim o günleri görme şansına erişebilirse ve karşıma çıkarsa bugünleri anımsamam için güzel bir hatıra olur…” Başlamış örmeye… 1 günde bitirivermiş. Kuzu yanına gelince ona göstermiş. Kuzu giderken bavuluna koymuş. Tavşancık ülkenin bir ucundan diğer ucuna gitmiş… Gökten 3 elma düşmüş. Biri bu tavşancığın örüldüğü Makarna’ya, diğeri bu masalı okuyan sana, sonuncusu ise bu amigurumi tavşancığın nasıl örüldüğünü anlatan sayfaya :)
Sevgiler

Garip Atak

Merhaba, erkek arkadaşımın panik atak hastalığı ortaya çıkınca gittiğimiz bütün doktorlar bize bir hobi edinmesini ve bu sayede stresle başa çıkabileceğini söyledi. Panik atak hastası olmak ve panik atak hastası birinin sürekli yanında olmak nasıldır? sorusuna cevap olarak yaşadıklarımızı yazabileceğimiz bir sitenin ona iyi geleceğini düşündüm başta. Böylece sitemiz www.garipatak.com oluştu. Sıra O'nun stresini hafifletecek hobiler bulmaya geldi. Onunla birlikte yaptıklarımızı sizinle de paylaşmak istedim. Bu paylaşımların onu daha da motive edip, çoğu kişi tarafından hafife alınan bu hastalığa karşı olan savaşında galip geleceğine inanıyorum. Sevgiler :)

Bir Cevap Yazın