Bebek el ve ayak kalıpları

-

bebek-ayak-ve-el-kaliplari-kilden-bebek-hediyelikleri
Bugüne kadar çok fazla hobim oldu ve her hobim benim için çocuk gibi. Tütü, takı yapımı, çocuk tokaları, çocuk giysisi dikişi, çocuk oyuncakları yapımı, eldeki atıl malzemelerle kapı süsleri, pastacılık, çikolata yapımı ve artık aklıma gelmeyen niceleri… Yıllardır takip ettiğim ve benim için ilham kaynağı olan en sevdiğim site 10marifet’de size yeni hobimi tanıtmak için benim için ayrı bir mutluluk. Büyük çocuğum 2012’de doğunca onun o minicik el ve ayaklarını ölümsüzleştirmek istemiştim ama biraz unutkanlık biraz da bu işin ülkemizde yaygın olmaması sebebiyle malzeme bulamamıştım. 2015’de küçük çocuğum doğunca dayanamadım ve araştırmalara başladım, malzemeleri temin ettim ve nihai hedefime ulaştım :) Sonra yeğenlere, eşe dosta derken bu işi bir adım daha öteye taşıyıp herkese tanıtmak istedim. Tabii bu benim gibi hobi tutkununa yetmedi daha sonra çocuklarıma bırakacağım bu ölümsüz hatıraları saklamak için dekoratif objeler yapmaya başladım. Umarım çok severek yaptığım bu hobileri sizler de beğenirsiniz. Daha detaylı bilgi için benimle instagram ve facebook hesaplarımdan iletişime geçebilirsiniz. Herkesin sevgisini ve sevdiklerini ölümsüzleştirmesi dileğiyle, sevgiyle kalın.
https://www.instagram.com/memorycasting/
https://www.facebook.com/memorycasting

bebek-ayak-ve-el-kaliplari-kilden-bebek-hediyelikleri-2

Bir Cevap Yazın

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum

Mint yeşili hastane çıkış tulum seti

| | 0 Yorum