Çiçekli peçete yüzükleri

-

Çiçekli peçete yüzükleri. Merhabalar. Şık sunumlar ve şık masaların vazgeçilmezidir peçeteler. Bir türlü bilemeyiz peçeteleri nasıl katlasak diye. Bir kurtarıcıdır peçete halkaları veya yüzükleri. Onu taktığımızda işlem kısa sürede halledilivermiştir. Bu yüzüklerin biraz da süslü olmasını kim istemez ki? İşte ben de sizin için bu modeli paylaşmak istedim. Ben dip kısmını yeşil tercih ettim. Çiçeklerini de gözü yormayacak şekilde rengarenk tercih ettim. Tabaklarıma uymasını istiyordum. Bence şahane oldular.
Tabaklara uyum önemli olduğu gibi masanın konseptine de uyum önemlidir. Bana genelde iç mimarlar ulaşırlar. Onlar birçok ev dizayn ettikleri için detaylar önem arzediyor. Böylelikle müşterilerine hitap edip beğenisini kazanıyorlar. Bence iyi fikir. Tabii bir de sunum sever hanımlar var. Onların da ilgisini çekiyor bu tarz şeyler. Bence yine iyi fikir. :) Siz de bu ve buna benzer peçete halkası yaptırmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Çiçeklerin rengine ve yoğunluğuna birlikte karar verebiliriz. Bunun için bana profilimden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Sade ve sevimli amerikan servis, runner, peçetelik

| | 0 Yorum

Peçete dekupaj – puantiyeli ekmeklik

| | 3 Yorum

Elmalı ahşap peçetelik

| | 1 Yorum