Geri dönüşüm oyuncak sepeti

-

Herkese merhabalar… Artık ben de 10marifet ailesine katılmış bulunmaktayım. İlk paylaşımım bir geri dönüşüm çalışması olsun istedim. Atmaya kıyamadığım 10 senelik çamaşır sepetini oğluma oyuncak sepeti yaptım 😄 Nasıl mı? 🤔 İlk önce ben 3 kat akrilik beyaz boyayla (richmultisurface) ile boyadım, alt kısımlarına mavi akrilik boya kullandım ve 1. katında az miktarda su kattım. 15-20 dk bekledim ve 2-3 kat boyadım. 1 tam gün kurumaya bıraktım 😄 Oğlumun odası için hem dekoratif hem de işlevsel bir sepet oldu.

Oyuncak sepeti olacağı için üzerine keçeden neşeli figürler yaptım ve yapıştırdım. Bu keçe figürler hazır olarak da satılıyor ama tabii ki ince keçeden kendiniz keserek yapsanız bence daha hoş olur. Bunları silikon tabancası ile yapıştırabilirsiniz. Eğer çizim yeteneğiniz varsa, yine aynı akrilik boya ile bu tarz sevimli çizimler yapabilirsiniz.

Eskileri atmayıp yenilemek, onlara farklı kullanım alanları kazandırmak en güzeli. Hem kendi yaptığınız bir şeyi kullanma zevkine varıyorsunuz hem de daha ekonomik oluyor.

Beni Instagram hesabımdan da takip etmenizi rica ederim:

Instagram/gulaycahobi

Herkese kolay gelsin 😀

Bir Cevap Yazın

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum