Keçe bulut yastık

-

Herkese merhabalar, her keçeci gibi benim de bir bulut yastığım olsun değil mi? :) Arkadaşımın tatlı mı tatlı kızı için yaptım bu bulut yastık modelini. Keçeden bulut formunda kesilen kumaşın içini elyaf doldurarak kenarlarından dikiyoruz aslında kabaca. Bulut yastığın yüz ifadesini basit nakış iplikleri ile yaptım. Bir de pembe minik bir fiyonk tutturdum toka olarak. Pembe olduğu için kız bebek odalarına daha çok tercih edilebilir bu kırlent modeli. Erkek çocuklar için de yastık tasarımlarım var. Papyonlu yıldız yastık modelleri ya da yine papyonlu bulut yastık modelleri gibi neşenize göre pek çok farklı tasarım yapılabilir. Bebek odası dekorasyonuna uygun başka renkler de seçilebilir elbette. Bulut deyince illa beyaz olması gerekmiyor, çocukların hayal dünyalarını zenginleştirmek için farklı renklerde bulut yastıklar da yapılabilir. Yüz ifadelerini de değiştirebilirsiniz. Gülen bulut yastık, uyuyan bulut yastık, umursamaz bulut yastıklar olabilir. Tıpkı Şirinler gibi : )

Rahtlıkla yıkanabilir olması ise büyük rahatlık sağlıyor. Çocuk odası aksesuarlarının hijyeni bir başka önemli malum. O yüzden yıkanabilen ve yıkandıktan sonra ağzı yüzü yamulmayan yani form değiştirmeyen ürünler tercih ediliyor. Üstelik bu bulut yastık uyku arkadaşı olarak da kullanılabilir.
Bebek takı yastığı olarak da sevimli bir tercih olacaktır. Sonrasında da bebek odasında aksesuar olarak kullanılmaya devam edilebilir. Keçeden, polardan ya da pamuklu kumaşlardan da dikilebilir bulut yastıklar.
Eğer siz de isterseniz istediğiniz renklerde keçe bulut yastık yapabilirim, bana profilimden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Mor kalp aplikeli pembe yastık

| | 0 Yorum

Keçe baykuşlu dekoratif yastıklar

| | 0 Yorum

Keçeden Niloya işlemeli yastık

| | 0 Yorum

Keçe işlemeli Pepee yastık

| | 0 Yorum

Keçe balerin takı yastığı / keçe anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli yastık yapımı

| | 0 Yorum

Sevimli baykuş yastıklar

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli çocuk odası yastıkları

| | 0 Yorum

Keçeden güllü kırlent yapımı

| | 4 Yorum