Salı, Mayıs 23, 2017
Dantel etek, taşlı zıbın ve saç bandı

Dantel etek, taşlı zıbın ve saç bandı

0

Dantel etek, taşlı zıbın ve saç bandı minik prensesler için çalıştığımız süslü bir takım oldu. Pembe astar üzerine pembe dantel kaplamalı kabarık etek tütü etekleri aratmayacak kadar tatlı oldu. Çıtçıtlı badi üzerine tavşan silüetli pembe aplike yaptım, üzerindeki minik parlak taşlar süsü seven kızların özellikle hoşuna gidecektir. Ve zıbın üzerinde pembe aplikeyi de pembe dantelden fiyonk şeklinde tokalarla süsledim. Aynı pembe dantelden fiyonk beyaz inci boncuk ile süslenerek saç bandı olarak bebek takımının tamamlayıcısı oldu.
Bu modelimizi oluştururken küçük meleklerimizin hem rahatlığını hem de şıklığını düşündük. Çıtçıtlı badi, kabarık etek ve tamamlayıcı saç bandı ile diş buğdayı, kına, düğün, bebek mevlüdü ve ev gezmeleri için oldukça şık bir model olduğunu düşünüyorum.
Umarım fikir arayışında olanlar için yardımcı olabilmişimdir. Herkese kolay gelsin.
Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

Paylaş
oykulutasarimlar
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, bebekler için tasarım kıyafetler, hastane çıkışları, lohusa setleri, anne kız tasarım elbiseler, saç aksesuarları, konsept süslemeler, mevlüt setleri için bana oykulutasarimlar@gmail.com dan veya web sitemdeki iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz. Ürünlerin takibi için Facebook ve İnstagram üzerinden güncel takip yapabilirsiniz. Face Web ve İnstagram sayfa ismimiz oykulutasarimlar Hepinizi Bekleriz...
Satış için ulaşabilirsiniz: