Kristal taşlı biberon

-

kristal-taslarla-biberon-kapagi-susleme
Merhaba arkadaşlar. Bu ilk yazımızda biberonlarımızı kristal taşlarla süsleyeceğiz. Öncelikle gerekli malzemelerle başlayalım.

  1. Yaklaşık 20 gr, 4 mm (ss16 boy) kristal taş. (İstediğiniz renkte olabilir. Biz erkek için mavi, kız için pembe kullanıyoruz.)
  2. Kristal taş yapıştırıcı. (Piyasada çeşitli yapıştırıcılar var, biz hem sağlam hem de sağlıklı olduğundan e6000 yapıştırıcıyı tavsiye ediyoruz.)
  3. Taşları tutmak için cımbız ya da taş tutucu kalem. (Kalem ile daha kolay oluyor.)

Öncelikle biberonumuzun kapağını çıkarıyoruz. Yapıştırıcımızı alıp 8-10 tane taş yapıştıracak kadar kısma yapıştırıcıyı sürüyoruz. Daha sonra ucu açılmış taş tutma kalemi ile taşları parlak üst kısmından tutarak yapıştırıcı sürdüğümüz yere koyuyoruz. Yapıştırıcı hemen kurumayacağından taşları bu sırada aşağı yukarı iterek düzeltebiliriz. Tekrar 8-10 taş koyacağımız kadar yapıştırıcı sürüp taşları diziyoruz. Tüm kapak bitene kadar bu şekilde taşları diziyoruz.

kristal-taslarla-biberon-kapagi-susleme-1
Burada önemli olan biberonun en üstünden başlayarak daireler şeklinde taşları dizmek. Bu şekilde boşluk kalmaz. Ve taş dizimi bittikten sonra en azından yarım saat kurumaya bırakın. Kuruduktan sonra kullanabilirsiniz.

Taşlı kapağı bulaşık makinesinde yıkamayın ya da kaynatmayın. Ilık su ile elinizde dikkatli bir şekilde yıkayabilirsiniz. Zamanla düşen taşlar olursa elinizde kalan taş ve yapıştırıcı ile düşen taşların yerini doldurabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

hobidunya

Kristal Taşlı Süslemeler

Prensli hastane çıkışı nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Bebek beşik dönencesi modeli ve yapımı

| | 2 Yorum

Kral tacı süslemeli hastane çıkış seti

| | 0 Yorum

Yeni doğan bebek ve abla seti

| | 0 Yorum

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum