Küçük Prens bebek albümü – scrapbook

-

Kücük Prens bebek albümü hazırladım. Scrapbook tekniği ile hazırlandı bu bebek albümü. Küçük Prens temalı olması dışında, albüm tasarımcı kağıdı ile süslenmiş 12 sayfadan oluşuyor. Üzerinde bebeğin ismi yazıyor. 50 fotoğraf kapasiteli bebek albümünün kenarlarını metal köşeliklerle tutturdum, böylece yıpranması daha zor olacaktır. Saten kurdele ve düğme detayları ile süsledim. Pastel tonlarda hazırlanan albüm, sade ve zarif oldu. Kardeşim bir arkadaşının bebeğine hediye etmek için hazırlattı bana bu scrapbook fotoğraf albümünü. scrapbook albümlerin özelliği sadece fotoğraf değil aynı zamanda bazı başka anıları saklamaya da olanak sağlıyor olması. Minik not kağıtları, etiketler, davetiye, bilet gibi özel etkinliklere ait anıları da saklayabiliyorsunuz. Dolayısı ile harika bir hediyelik olduğunu düşünüyorum ben de scrapbook albümlerin. istenilen başka temalarda daha kapsamlı ya da minimal olarak da hazırlanabilir.
Gelin damat fotoğraf albümü olarak da scrapbook düşünebilirsiniz. Bana profilimden ulaşmak mümkün.

Bir Cevap Yazın

Vintage fotoğraf albümü – scrapbook

| | 1 Yorum

Vintage anı albümü – scrapbook

| | 2 Yorum

El yapımı scrapbook anı albümü

| | 1 Yorum

En iyi arkadaşım scrapbook anı albümü

| | 0 Yorum

Erkek bebek anı albümü – scrapbook

| | 0 Yorum

Vintage albüm – scrapbook

| | 0 Yorum

Vintage düğün albümü

| | 0 Yorum

Scrapbook vintage mini albüm

| | 0 Yorum

Marin temalı scrapbook anı albümü

| | 0 Yorum