Mutluluk bulutların üzerinde

-
bulutun gözyaşları ve palyaço
bulutun gözyaşları ve palyaço

Bu gördüğünüz saatin orjinal rengi kahverengiydi. Ayrıca duvarda, şimdiki gibi yatay değil de, dikey yönde duran, kendi halinde plastik bir saatti. Ta ki sarkacı ve saniyesi kırılana kadar… Şekil itibariyle bir bulutu andırdığından, işe saatin tamamını akrilik boyamla maviye boyayarak başladım. Sonra nemli bir sünger ile beyaz renk tamponladım (böylece, püskürtülmüş boya gibi görünmesini sağladım). Boyalarımla saatin kadranına çiçek görünümü verdim. Saniyenin kırıldığı dip noktaya plastik bir kelebeği, akrebin ucuna ise plastik bir klasörden kestiğim uğur böceğini yapıştırdım. Bir gönye yardımıyla,r akam ve dakikaları oluşturdum. Mozaik jelimle, rakam ve dakikaların üzerinden geçerek kabarttım. Bir zamanlar içinde yapma çiçekler bulunan plastik bir evi önce boyayarak vernikledim. Kibrit çöplerinden, kapı ve pencere gibi detayları çalıştım. Sonra bu evi saatin kırılan sarkacının bir zamanlar bulunduğu boşluğu kapatacak şekilde, silikonla yapıştırdım. En son olarak, palyaço biblolarımı da uygun yerlere yapıştırdıktan sonra, saatim yeni görünümüyle kullanıma hazır hale geldi. Şimdi çocuklarımın odasında, duvarını süslüyor. Üstelik eskisinden de dakik!

bulutun gözyaşları ve palyaço
bulutun gözyaşları ve palyaço
bulutun gözyaşları ve palyaço
bulutun gözyaşları ve palyaço

5 yorum gelmiş

  1. hoyanna

    Tek tek işlemişsin arkadaşım…Eline sağlık çok güzel bir iş olmuş.Güle güle kullanın.Eskilerin her zaman bir şekilde değerlendirilmesi gerektiğine inanıyorum.

  2. sefa97

    müthiş güzel çalışmalar sunuyorsun. hele bunlara bayıldım. ne diyeyim, fikrine, eline, yüreğine, sabrına sağlık……seni başında bandanası, elinde fırçası, boyası ile bir sanatçı olarak hayal ediyorum. bu hayal ettiğim tablo da bana büyük bir zevk veriyor.tebrikler……..

Bir Cevap Yazın

Kot pantolondan organizer yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbiseden çanta yapımı – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Clutch çanta yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Elbisenin yeleğe dönüşümü

| | 2 Yorum

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum